satans+little+boy

26.02.2007., ponedjeljak

Umro mi je jedini pravi frend...

Umro je Beny moj jedini pas
Od srčane-kapi on preminuo je
Ovu pjesmu pjevam sad
Svome najboljem prijatelju

Uvijek sam ga volio
Od kad mi je pojeo sendvič
Pa sve do sad...
Ja pamtit ću ga zauvijek
Jer je on bio Car

On pije pivu
I liže viski s poda
On jede pizzu
I samo uživa

Sada ga više nema
Ali će mi uvijek bit u srcu

On je bio jedini pas
Sa prirodnim Dredlama
On je mali, crn, rudlav
Zato ga zaboravit nikada neću

Umro je Beny moj najdraži pas
Od srčane-kapi on preminuo je
Ovu pjesmu pjevam sad
Njemu u spomen...
nonononono

Odnesli su mi pesa i stavili ga u kavez...I USpavali su ga.....nonono
On je bio jedan od najjebenijih osoba(pesa) koje sam ikad imao priliku počeškat po trbuhu.....
Ali sada.....nema nikog ko ce samonom pjevat Bodome i Ensiferum....
Neču imat koga hranit sa kostima....i davat mu pivu koju moja mama ne popi do kraja kad ima goste...
Nemam nikog ko ce lizat viski s poda kad cu pijan i proljevat po sobi...nonono
Taj pas je bio bas jebački jebeno jeben......a sada ga vise nema.....
Imao je 14-godina...a jos uvijek je skako i trčo ko da ima 5 god.......
Šmrc...Šmrc....R.I.P-Beny Rudlovski
Let your soul be free on the plains of ashes....


Da ljudofi...pesek mi je uginu i nemam neku inspiraciju pisat.......
Sam da kazem da ste me pošteno izmrcvarili ovu subotu....
I sory ljudima kojim sam nanijo ikakvu psihičku ili fizicku bol....
I marin....pizdo zakaj nisi dosel.........
Da....
Civi jebote.......lik je postao jebeni ovisnik o Fishu.....lik je fakat animanijak.....
Aj nisam raspolozen.......SAmo ovo pisem jer sam reko kada mi ugine pas da cu post posvetit njemu.....da.....aj pis.....see you in Valhalla...
Image Hosting by Picoodle.com
Sada tu negdje nezi i uživa....Šmrc...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.