satans+little+boy

21.02.2007., srijeda

Krvavi Sumrak...O0o,da...

Zora sviče...smrdilo je na još jedan šugavi dan u BloodVile-u.....
Danas sam bio posebno nabrijan...od prodavačice koja me opelješila za dve i pol kune za kruh...pa sve do sada kad su mi neki huligani ciglom razbili jedini čitavi prozor na kuči........
Dosta je bilo...madmadmad

Nisam našo nis za pisat pa sam uzel jednu stvar koja mi je bila pri ruci.....žilet...madmadmad
A u zurbi nisam uzel papir pa sam odlucio urezat imena uskoro mrtvih na ruku...madmad
Dollymadmadmadmad
Kresomadmadmad
Sanjamadmad
O0o,da.....mad

Prva je bila dolly...ona mi je popila kruskovac bez mog znanja.....madmadmad
Nasel sam je na ribnjaku kako se bezazleno ljuljala na njihalici....O0o,da....
Ko mladu ovcu sam jooj prerzezo vrat i potom ju ko vunom bogatu ovcu oderal...madmadmad

Krešo je najebo drugi......madmad....on mi je ukro kukice sa marta....madmad
Njega sam ocekivano uocio u njegovom vlastitom kvartu kako urokan sjedi na klupici i slusa Panteru...
Čak mi ga je bilo žao ubit u jednom momentu....pa sam mu prvo izvadio oci i naguro mu ih u usta i onda sam ga 665 puta razrezo sa žiletom......i onda na rubu smrti...sam mu pustil Panteru...madmad

Nakon dva žiletom prekrižena imena na mojoj ruci...Ostala je sam još jedna....
Treča ali ne zadnja.....Sanja...mad....ona je počinila najvece zlo sto niko nikom nebi oprostio....
Unistila mi je Originalan Warcraft 3 sa Expansion setom.......
Nakon dugog cekanja Sanja je izasla iz skole navecer....bio sam joj ko sjena....
Nakon nedugog šetanja po Ilici....skrenula je na sedeznicu za gornji grad...
Usala je u praznu sedeznicu...nije me ni primjetila ...jer je slusala Mp3 i gledala kroz prozor van....
Na pola puta sam joj priso i bez-osjecaja ali ipak njezno rastvorio vrat.......madmadmad

I sada na kraju....teturam gornjim gradom i sjedam pokraj kipa Antuna Gustava Matosa....
Vadim zilet i gledam tri nijanse krvi koje su se nalazile na rubu te ubojite stvari.....
Rezem si zile i polako tonem u san bez boli......O0o,da....to biste najradijehtjeli da se dogodi....
Ali nije jer me neki hobo spasio i vratio me u ovaj pakao prije nego kaj sam uspio iskrvarit....
Koji LoL....namcornamcornamcor


Svi ljudi koje sam spomenul u ovo gore su mi jako dragi ljudi i ja im nebi to nikada napravil....
Tak da se ne uvredite ..........da...


Ali fakat neznam kaj da pisem.......osim....
Da....bil sam na HP u samoboru...i dozivio prvi Pankerski Pogo.....i kolko sam skuzil PAnkici rade to bolje od metalaca....(sori ljudi ali kad je tak)......da i sada bas slusam Nema Vise kaj me navukla Dolly...
Image Hosting by Picoodle.com
O0o,da.....
I da kako bi ja zaboravil Roka,Marina,Ivanu,Valentinu,Dineka i jops pun kurac ljudi........
Da da....vi ste mi ostali u sjecanj ljudi....nesam je vus zuboravilo....
Vidimo se ovaj petak ili subotu........
Marin kaj bumo se pogali bez majce....
Daj ak bumo nadi jos nekog ko ce s nama.....DA,DA,DA.....ugl...

Nemerem verovat....cak sa i u ovom postu spomenul Warcraft....a jebiga.....
Veoma zanimljivo kaj ljudi danas rade na TV-u.....jao...jao...
Da....c c c...to je jebeno jer sam sada nabrijan i jedva cekam Ribnjak...jeeeej
I kreso Nemoj me tuc kad me vidis....ono gore je piso moj burazsmijehsmijeh
Da,da,joj,joj........to je sve divno krasno i ima preljev od mrvljenh ljesnjaka...koje sam naso u pesijoj kucici....
I da...lik je reko u mom razredu pod matisom...“gdje mi je trokut“...a vasa Dolly ga pita...“kak izgleda“...lol...svi se trgaju..a samo ja sjedim i cudno gledam....
Ali fakat kaj je tu tak smjesno.....a jebem ja takav egipatski smisao za humor....

I koji vam je kurac.....kaj ste tak zapeli da napisem jebeni novi post........
I da mi niste vise vrijedali Warcraft....jer ce to samo usljedit vise postova o tome....
Tak da vi ne spominjete i ja ne pisem......ok???......

Jebeno...ovo mi je prvi put da sam napiso (?) na blogu valjda.....joj...joj....
Da...da natipkaj nekaj dolje......
Aj...pis...see you in Valhalla.....eekeekeekeekeek
Image Hosting by Picoodle.com


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.