satans+little+boy

15.02.2007., četvrtak

Reigin Of Imortal Revolution

The last breath is taken......The anicent are riseing from the ground....
The time si now.....Let us seek the true meaning The Imortal Sing....
Stand up...Templars Of Power Metal...You are the Great Ones that wander the through this wasted land..

Hearts On fire,Hearts on fire
Burning, Burning With Desrire
Hearts On fire,Hearts on fire
Burning, Burning With Desrire
Burning For The Stell...

HammerFall:Hearts On Fire

I da...kaj da kažem....osim da sam dobre volje sada....JeeeeJ
A kad vec pričamo o muzici onda moram da spomenem EnsifeRUMparty

Those That Travel Far Away Form Home, They Will never Return
And Those That Cros The See`s Of War, They All Will Burn

EnsifeRum:Guardians Of Fate....

Ako niste znali to je istina.......nisam šur da je dobro napisano ali imam filing da nekaj fali....
Ali sve je jebeno samo kaj se sada ćekaju Bodomi i Žali se za Mejdenima...Šmrc..Šmrc...
I da.....Kikoslava sam se sjetil jer sam sada cul na Tv-u za 2Minutes To Midnight...
On to zna odsvirat....koji gay....smijehsmijehsmijeh
Pa sjetih sa Riječi............

The Killer`s Breed Or The Demon`s Seed
The Glamur, The Fortune, The Pain
Go To War Again, Blood IS Freedom`s Stain
Don`t You Prey For My Soul Anymore
2 Minutes To Midnight
The Hand That Threaten Doom
2 Minutes To Midnight
To Kill The Unborn In The Womb

Iron Maiden:2MInutes To Midnight

Čistaki Hevi Alumini.....da......pozz Svima koji su bili...Gay-ovi jedni...MOgli ste me poves sa sobom...
Kaki bi moj Frnd rekel...../),,/) /),,/)Jebeno.......da
FAla pušic na ovome (> (>

FAkat ti neznam kaj da kazem osim za onog WoW Frika.....
Murloci su izasli na zemlju zato kaj im je unisteno morsko dno......
A najstarija rasa u Azerothu su naravno Elf-ovi...Noob-u....Naci cu ja tebe na Battle.Net-u....
Ako igras F.T. na netu.....aj budemo jednomo bacili jednu D.o.t.A......Ili neki drugi mod....
NO HArD Fealings....Ak te jos kaj zanima samo pitaj.....

Za ove smrtnike...koji neznaju pojmove iz ovog gore....
Murloci-Vodena stvorenja...jako ruzna vodena stvorenja....
Azeroth-Svijet WArcrafta.......Ako dobite priliku posjeti te ga...You wlli like it....
Elf-ako ovo niste znali....likovi koji su jedni sa zemljom i imaju siljasta vuha...i vole luk i strelu..
F.T.Frozen Throne....Expansion Set Reign Of Chaos...
D.o.t.A.-Defence of the Anicent.....mod warcraft-a....vjerovatno najigraniji od svih modova


Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
FIRMA SA NAJBOLJIM IGRICAM IKAD.....((((ovo gore)))
Image Hosting by Picoodle.com
Slikica nove rase u WoW....World Of Warcraft....
Image Hosting by Picoodle.com
Ljudi chill for a moment......To gore nije Odin neg je Muontain King....c c c...
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Kak kjut.....
Aj jos malo....dok sam dobre volje......
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
LOGO-horde...
Image Hosting by Picoodle.com
Look into my eye`s and tell me what will I do next to you...yeah...Wrong...deaddeaddead
Now you are dead...how sad.....muaahhahhahahha (evill Smjeh)

I da tako....malo slikica i supac....Ali tala nemoj se brinut stavil bum ja vec sliku elf- na kraju...
DA....skuzil sam dami je blog obljepljen sa slikama igrica......a dobro nebi da me nije Wow freak pito...
Zanimljivo....aj sve zakurac........i da......sada sam hto nekaj rec....ali sam zaboravil...kak to mrzim...
Ugl....aj ljudofi....sretan dan poslje valentinovog.....he he he.....(Gorki smjeh).....
Pis i ostanite grubi.............znate kaj mislim....aj pozz...
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
TAla o je pre mlad za tebe......

Krmelj s zadovoljan.........

I da...tvoja prica i tvoje znanje se temelji WoW tematici.....A moje ukupno znanje se vrti na tematici Frozen Throna i Reign Of Chaos....I koliko znam sa nekih foruma sa dokazalo da se pun kurac toga modificiralo u Wow i da prica iz F.T. se nikako nemoze povezat sa wow-om....tako da iamo razlicita gledista na tu stvar......A ona tajna sila koja je murloke izvadila na povrsinu je bio Lich King kada je umiro i kada je dozivo Artasa da mu pomogne.....vjerovatno.....tako je prici...a Blizzard ne laze...


I da civi sada cu te spomenut.....Civi je moj frend...civi=zli doktor....evoga....spomenuh te...
Si sretan...sada burn i hell.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.