satans+little+boy

08.02.2007., četvrtak

Kaaada SE Ja PopriČVAm SA ljUdiMa.. 8===)

SAmo da kažem da KiKo........imas jebački post ono o sotonistu u odjelu....i tak..ak sam dobro skuzil....
A ljudi ja vam nemrem od doma komentirat jer mi je komp....bang......
Tak da kada sAm god u blizini funkcoinirajučenijareoga KOmapa...onda se odmah bacim na pisanje...
TAk da ne mislite da sam ja SEbični GAd koji8 Želi samo komenTAre za sebe a da drugima nece davat....
DA......kak bi TALA rekla.....o Maj Gad....ak ste vi uspeli škužit ovo gore onda stvarno....
Image Hosting by Picoodle.com
Ovo se zove “dark portal“ ali vodi negdje di J.D. raste na drveču.....party

DA......da bar postoji ovakav portal kod nas da predem u jebački bolji svijet......-.-....
I KiKo.....ja se sada idem družit sa J.D.....nismo se dugo vidjeli....tak da †dolly† ne misliš si nes ak sutra ne dođem u školu.........partypartynema ni nikog doma tjedan dana....muahhahahahah
Imam 800kn za “hranu“.....kaj mislite od kud mi za J.D........sa čoška ulice...rekoh teti.....“za tatu je“...(zli SmjeH)
DA kak je život ljep kada pises o njemu.....da....zapravo ja ne pisem o s+vo zivotu, ja cijelo vrijeme jebem o nekom drugom.......tužno....e da....moraš mi dolly mi pomoč od KREŠE uzet one kukice za MArte.....DA.....
Zanimljivo.......................meni je tak oadno da pisem jebene posteve Svaki daN.....SkoRo...
Image Hosting by Picoodle.com
A KIKO....ti je poznat ovaj lik gOre......aj zAhvali Mi poSlije....
DA našel sam takvih jos Slika....
Imam i neke baš JEbačKe...npr.....

Evo za Lukoviča.....Čul sam da obožava Morrisona.....
Image Hosting by Picoodle.com

A imam i neke slike Gansa....Zepplina...Nirvane...itd....e Dee Dee...ne kuzim komentar...u prošlom postu..
TAko da cu saad to postavljat za neke od fanova....da.........aj uživajte....eee......imam jos Copera...
Image Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

DooRs
Image Hosting by Picoodle.com

The DArkness
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

I Nirvana....na kraju....
Image Hosting by Picoodle.com

Da i tAk...mahmahmahmah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.