satans+little+boy

07.02.2007., srijeda

BloG koJI sa Čita SaM

I tako neznam kaj da kazem po xy put.....
Da....bang-a mislim da bi fakat mogo....sa tim jebenim smajlicem poticu samoubilačke namjere...smijehsmijehsmijeh
A da neznam kaj da kazem.....fakat osim sory ljudima koji me moraju trpit iz dana u dan......jao....nebi se ja druzio samnom.....
Ja sam sebi dosadan zato si nanasam bol na ražne načine.....headbangheadbangheadbang
I da......sada su me likovi poceli promovirat i stavljat me u linkove....
Ono sada sam jebeno slavan.....jeeeeej.....i fakat....jednog dana če svi se prisjecat mene a severina če past u zaborav.....muhahahah....(evill smjeh)
A neznam kaj je samnom...i neznam kaj mi je ta jebena Severina zapela za uho toliko.....ahhhh...mora netko....muhahhahaha....(opet zli smjeh)
deadbangdeadnakon sto pobijem sve oko sebe...bit če mi tak dosadno da ču vjerovatno i sebe na kraju likvidirat....i tak....
Image Hosting by Picoodle.com
...slika vrijedi vise od 100 000 000 000.....riječi

A ZAPRAVO CU POSVETIT OVAJ POST JEDNOM TAKO JEBOSTRAVIČARSKOM TIPU...RIJEC JER O PUŠIČU...

On je ludara koji je niži od mene i ima dužu kosu od mene i ide u primjenjenu....ak se to tak pise...smijehsmijehsmijeh....
Lik igra SC-StarCraft na netu ko lud...nema tog lika koji je bolji od njega u toj igrici....igra još W3-WarCraft/Frozen Trone...isto na netu....i na moju sramotu....igra ga bolje od mene .....a takvi su rijetki...ugl..
Evo malo skrin-šotova od njegove najigre.....SC-StarCraftnamcornamcor
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Ovakve mašinerije hodaju i lete SC svijetom.....jebački.....
Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com
A to nebi bila pravva igra bez aktualnih heroja......
Image Hosting by Picoodle.com
A to nebi nitko igro igre da nema ovakvih digitalnih ljepotica koje vas vode korz igru....
A idaj mi recite neku dobru igru koja je prodavana u više tisuca primjeraka a da nema ovakvu ŠEKSI herojkinju....... i da....
SAda komentiraj ti ovaj post i bolje da ostavis malo vise komentara za svu ono gladnu djecu u africi.....svaki vas komentar je mrvica kruha i kap piva vise u malim trbusima malih eutiopljanina.....thumbupthumbupthumbup

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.