< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

utorak, 11.09.2007.

Wake Up Dead

Veliki pozdrav saputnici moji i blagoslov vam veliki šaljem

Danas je sav neki dan nikakav kenjkav , pa moglo bi se reci da sam i ja takav.Sad će neki odma da pomisli ON je odustao , naprotiv moja volja za spasom svih nas je jača no ikad , no svako pa čak i ja ponekad ima nekakvih problema i stvari koje ga zaista pogode il recimo zasmetaju , ono zavuku se u tebe i bodu te bas kad ti je sve super taj problem te ubode i podseti na sebe i sjebe ti konstituciju čitavog dana.

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Sad sam se probudio iz popodnevnog čvrstog četverosatnog sna , pre nisam to upražnjavao ali sad nekako imam potrebu za tim , valjda je tlak ili neznam možda zaista starim , ili me borba sa GAZDOM previše iscrpljuje i polako uzima svoje .Razočarao sam se u par osoba i onako malo zastao i dobro promislio ali moram se nastaviti boriti i ne dopustiti da moji osobni osjećaju budu upleteni u borbu za sve nas.
Izvinjavam se što sam upleo osobne osjećaje i sudove u ovo sve .

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Stvarno neznam što mi je , al nemojmo o tome , pozabavimo se mi onim zbog čega smo svi tu a to je KAKO OPSTATI U OVO SUROVO VREME .Ponekad ni ja sam neznam odgovora i izgubim se u svemu tome , ali pomislim na sve vas koje treba dovesti na pravi put i osloboditi od onoga što se zove zlo.Hm ali ima onih kojima je gotovo nemoguće pomoći al ja u svoj svojoj bijedi neću odustati od nikoga , jer svi mi imamo pravo na život u miru i sreći , samo to je teško za mene ostvariti, jer sam sam u svemu tome, ali znam da sad tamo sedi neko ko će ovo pročitati i reći on sada stoji sam i bori se za nas pa moram mu pomoći i tako će vaša snaga postati moja snaga i moći ću se nositi s ovim bremenom današnjice koje polako postaje sve teže i klizi iz mojih znojnih ruku.Koje se nisu oznojile od rada već od nervoze koja me sad obuzela ali biće bolje , svi mi se brinemo jedni za druge i to je sve prirodno.
Zar ne ?

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Osjećam se kao da sam stavljen na nekakvu kušnju , ha a zar nismo svi mi ... Svako od nas nešto očekuje i ima svoju viziju kakvi bi mi trebali biti , ali reći ću vam samo jedno BUDITE SVOJI , ne dozvolite da vas neko tlači i razara , vratite mu ako je potrebno , nije bitan način ni sredstvo .

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Polako počinjem gubiti razum i smisao nadam se da je to privremeno , kao da netko želi ovladati mnome i mojim moćima , bojim se prepustiti opirem se , ali neznam koliko ću još moći , ne znam da li mu mogu verovati.... plašim se


sam sam



Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Do sledećeg puta pozdrav i nedajte se da vas uzmu od vas samih .
Pozdrav



| c0ments. (84) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.