/ I want out.... - Kad god se bojis... To znaci da imas priliku!!! - Blog.hr

Kad god se bojis... To znaci da imas priliku!!!

srijeda, 05.12.2007.

I want out....


Image Hosted by ImageShack.us


Eh, ovaj je put buraz kriv! Racun za net nam je dosao ogroman (zahvaljujuci njemu) jer ja jadna uopce ne koristim net, pa smo tak dobrih 20-tak dana imali zabranu pristupa netu. Od 1.12. smo se opet docepali neta, tak da se opet bojimo provjerit stanje racuna. No, ovaj mjesec cu ja da vudem odgovorna za racun!

Naime, vec dva dana sam po cijeli dan u kuci. Ne idem ni u skolu. Ma joj, bolesna!!! U isto vrijeme imam povisenu temp,tj. gorim i hladno mi je. Naravno, od te, kako bih je nazvala, tople hladnoce mi klepece vilica pa izgledam isto pas koji ima bjesnilo. Al, ne zalim se. Bilo je krajnje vrijeme da odmorim i od ljudi oko mene i od one blesave skole i od svega... Kako nikog nema u kuci cijelo jutro, tako uzivam jos vise. Uopce se ne zalim na svoju boelst. Cak sta vise, mnogo je pozitivnih stvari. Obzirom da me temp navece obori, zaspem ko mala beba i spavam bolje neg kad sam zdrava.

Nagledala sam se i tv-a, da se sad ne bih bunila ni da mi ga tko iskljuci. Joj, gledala sam onu spansku sapunicu sinkroniziranu na hrvatski. Moze posluzit kao zamjena za kakvu dobru humoristicnu seriju. Nekako, na spanskom: Volim te, Nedostajes mi, Trebam te... bla bla zvuci pateticno. Na hrvatskom ipak zvuci glupo!
Sinoc je na tv-u bio i film Sto muskarci zele - tipicna americka komedija. Da nije glupo, bilo bi smijesno!!!
E skuzila sam jos jednu stvar. Jako mrzim reklame!!! Traju beskonacno dugo... I priglupe su. Ti ljudi koji to prave ko da nemaju mozga.
Naime, gledam jucer reklamu da li hrt-u ili tv bih, za slavni, dugo spominjani Cilit Bang (valjda se tak zove)... Dolazi jedna prijateljica kod druge.
Jedna: Wow. Kako ti je cist stan. Mora da cistis svaki dan.
Druga (ta u cijem su stanu): Ma ne. Sad vise nema potrebe da cistim stalno.
Nastavak reklame je: Cilit Bang, dugotrajno otklanja necistoce...
Reklama za isto sredtsvo za ciscenje jutros je bila i ta RTS... sa sloganom: Svaki dan za cijelu kucu... :) :) :)

heh... bas mi je divno kod kuce... sad vec mislim da bi krajnje vrijeme bilo da idem van, da ne obolim na dusevnoj bazi...


E da, Adalia mi postavi pitanje: Sta bi s onim deckom? ... S mojim deckom??? Pa da, sad vidim... nisam ga narocito spominjala... heh... to mi je decko... vec skoro pola godine... i tako... uglavnom sve funkcionira manje- vise divno... i et...

- 11:07 - Whisper... (12) - Print the blood... - Die again...