/ Kod mene sve po starom... - Kad god se bojis... To znaci da imas priliku!!! - Blog.hr

Kad god se bojis... To znaci da imas priliku!!!

četvrtak, 19.07.2007.

Kod mene sve po starom...

Uffff... znam... znam... nisam pisala ima sto godina... al jebiga... ne da mi se... rijetko sam kod kuce.. a i kad sam kod kuce... ne mogu stic... :( Koristim svaku priliku da visim napolju.. mislim... ipak je ljeto... I tako cijelo ljeto ne mrdam nigdje izgleda. Drustvo je tolko nesposobno da se ne mogu ni za ljetovanje skontat s nekim da bih isla s drustvom... Na kraju krajeva.. i mene bi starci pustili samo s probranim drustvom. A onda... pristala bih cak i na ljetovanje sa starcima.. more... plaza... al... ni oni ne mogu... i oni izvode... Tako da.. ne mrdam iz rodnog mi, uvijek voljenog grada... Al hajd sta fali... Sva sreca ima se gdje izac(!) pa sam stalno napolju... Jos nam je proceo i projekt u skoli pa sam od ranog jutra van kuce. S tim u vezi, moram opravdat svoje boravljenje napolju, pa se zato polomih kad dodjem kuci. Dobrovoljno(!!!) spremam kucu... cistim sve iz temelja... pomazem gdje god sta zatreba... A onda me opet posalju da u gradu obavim ovo.. da obavim ono... da kupim ovo.. da kupim ono... i tako se slomim ziva... i onda mi malo nije ni do cega!!! Jedno sam vrijeme (cijelih 10 dana) trcala svako jutro, pa sam (believe it or not) isla spavat oko ponoci, ko mala beba! Sad sam prestala s tim! Ah da, neki dan sam bila na bazenima! Naime, u rodnom mi, i opet nadasve voljenom gradu imaju bazeni... al ja nisam bila tamo ima 10 godina (mozak!)... al evo neki dan me drustvo nagovorilo... a obzirom da se bijelim k'o snjesko... odlucila sam da ne bi bilo lose kakve boje dobit (o tome sto sam sad ko Indijanac necemo...)...I eto tako... iz dana u dan.. s kave na kavu... iz kuce u kucu... ne zalim se.. samo vrijeme brzo prolazi..leti ljeto... smlc...