kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

JEDNA OSOBA - JEDAN KOMENTAR

ONA...

ČESTO JE:
*usamljena
*tužna
*zanemarena
*neshvaćena
...ali i ...
*poletna
*lepršava
*razigrana

NIJE:
*lakovjerna
*opuštena u novom društvu

VOLI:
*djecu
*životinje
*vozit motor

HOBIJI:
*duge šetnje ljeti
*vožnja motorom
*pisanje za dušu
*slušanje glazbe

ŽELI:
*imati slike ljudi koje voli jer joj se često izbrišu njihova lica..
...

REKLI SU MI DA SAM...
*ranjiva
*iskrena
*odgovorna
*tvrdoglava
*ratoborna
*zgodna
*atraktivna
*pametna
*druželjubiva (???)
*spretna
*dobra
*draga
*lijepa
*CRNA



___________________________________

~ ne pljuj po njoj i onom što piše.
~ ak ti se nešt ne sviđa, u desnom gornjem kutu je crveni X.
~ za sve informacije pitaj u komentarima.
~ i ako si anonimac bilo bi lijepo da se predstaviš kak treba!



mail - pogrebsrca@gmail.com
msn - na upit


___________________________________
moram napisati nešto ovdje.ovo je za nekog ko želi otkrit adresu mog bloga!
pa evo, ako otkriješ, bravo, čestitam!

___________________________________




pokušavam si sredit misli raspoloženje, dan...ali ljudi me neprestano guše, tjeraju da plačem... ljudi...koji su mi nekad nešto i značili...
a šta imam danas! danas su oni za mene samo tužna sjećanja. samo ljudi koje sam poznavala i izgubila...koji su me poznavali i koji su me izgubili... JA SAM SE IZGUBILA.
ne mogu si više pomoći....još malo će puna godina, i da, znam, ali zna gdje sam se izgubila...
izgubila sam se u jednim velikim, tamno smeđim očima koje su me tako lijepo gledale dok sam pričala. otele su me njegove ruke koje su me lagano, a tako čvrsto i snažno primale za struk...oteo me tak zagrljaj...taj poljubac na rastanku...rastanak...i nebo je plakalo...
ali on nije ono što sam mislila...on nije dobar dečko...on je samo slamač srca...a moje je bez pitanja odnio...





U kritičnom trenutku svih ljudskih odnosa, postoji samo jedno pitanje:
Što bi sad učinila Ljubav?



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Život je PRILIKA- iskusi je.
Život je LJEPOTA- divi joj se.
Život je SAN- učini ga stvarnim.
Život je IZAZOV- suoči se s njim.
Život je ZADATAK- izvršavaj ga.
Život je IGRA- igraj se.
Život je DRAGOCJEN- njeguj ga.
Život je BOGATSTVO- čuvaj ga.
Život je LJUBAV- uživaj je.
Život je TAJNA- pronikni je
Život je OBEĆANJE- ispuni ga.
Život je TRAGEDIJA- uhvati se s njom u koštac.
Život je AVANTURA- usudi se.
Život je SREĆA- zasluži je.
Život je ŽIVOT- brani ga.


Image Hosted by ImageShack.us




Punk je glazba
izgubljene duše...

Metal je glazba
ranjenih života...

Rock je glazba
usamljenih srca...

Darkeri su ljudi
koji shvaćaju
život kakav je i
nose crno kao
dokaz svoje boli



Image Hosted by ImageShack.us



Ne žali za onim što je prošlo
Ne čezni za onim što ne može biti
Ne boj se onog što treba doći
Ako je tužno - jednom će proći.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Rađamo se kao originali, umiremo kao loše kopije...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Nađi Svoje mjesto pod suncem!
By:RAK KOŽE


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ne boj se savršenosti, nikad je nećeš doseći.


Image Hosted by ImageShack.us



Konstantin Simonov: Čekaj me

Čekaj me, i ja ću doći,
samo me čekaj dugo.
Čekaj me, i kada žute kiše,
noći ispune tugom.
Čekaj me, i kada vručine zapeku,
i kad mećava briše.
Čekaj me, i kada drugo nitko
ne bude čekao više.
Čekaj me, i kada pisma prestanu
stizati iz daleka,
Čekaj me, i kada čekanje dojadi
svakome ko čeka.

Čekaj me, i ja ću sigurno doći.
Ne slušaj kad ti kaže
kako je vrijeme da zaboraviš
i da te nade lažu.
Nek' povjeruju i sin i mati,
da više ne postojim,
Neka se tako umore čekajući
i svi drugovi moji,
i gorko vino za moju dušu
Čekaj. I nemoj sjesti k njima,
i nemoj piti ništa.

Čekaj me, i ja ću sigurno doći,
sve smrti me ubiti neće.
Nek' rekne tko me čekao nije:
Taj je imao sreće!
Tko čekati ne zna, taj neće shvatiti,
niti će znati drugi
da si me spasila ti jedina
čekanjem svojim dugim.
Nas dvoje samo znat ćemo kako
preživjeh vartu kletu-
naprosto ti si čekati znala
ko nitko na svijetu.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pred jednom starom nadgrobnom pločom

Kroz nekoliko stoljeća sve kiše
I mrazovi, i snijezi svake zime
Pomagali su vremenu da zbriše
Pismena, što su nekad bila ime
Na ovoj ploči. Nije više vidljiv
Ni gordi grb. Gle, postao je stidljiv
I sakrio se. Ime, roda, znamen –
Oboje nesta. Sporo vrijeme hodi,
Al ono što je klesano u kamen
Za njeg je kao pisano na vodi.



Image Hosted by ImageShack.us






free hit counter

hit counter


users online


subota, 23.08.2008.

teško je sljepcu pisati, gluhom osluškivati i napastovnom voljeti...

u ovom postu sam željela nešto podijeliti s vama. sa svima vama koji ćete me čitati.
htjela sam napisati jednu priču koja je moja najljepša.
napisana je u odajama moje sobe, sada već davnog 3.12.2007 oko 19. sati.
ova priča mi otima srce i odvodi ga daleko od stvarnosti…suosjećajte...!




sjedeći sama u sobi u mislima mojim bio si ti…na kraju tog dana razmišljala sam kako ti pokloniti ovaj dan…kako ti reći da je taj dan bio tako dug i siv, ali opet tako kratak i divan…i to samo zato jer sam mislila na tebe, a nisam te imala, a tako sam željela da si tu...željela sam biti dio tvog života, željela sam da znaš da mi je stalo do tebe, da se brinem za svaki tvoj korak, za svaki tvoj dan...i srce me je tako boljelo jer nisam znala kako ću ti to reći...

kako ću postati dio tvog života kada me ti ni želiš? tvoje oči me ne žele gledati, usne me ne žele ljubiti, a ruke me ne žele štititi...kako ću te uspjeti osvojiti kada se tvoje misli ne žele zadržavati pored osobe kao što sam ja...

tvoj glas me još uvijek pratio, još i tada sam osjećala tvoj zagrljaj...a ti? jesam li ti uopće išta značila? jesam li ostavila traga u tvom srcu i tvojim mislima?

postoji li nada da ćemo se opet sresti i hoćeš li mi tada prići i reći da sam ti falila? ne...jer ti zapravo nisam falila...ti si imao druge cure...a za mene je bilo svejedno...
sve i da je tako bilo, meni je i dalje bilo stalo...i kad su mi govorili sve loše o tebi, kao da sam oglušila, jer za mene ti to nisi bio...shvaćaš? nisi...

vjerujem u tebe i htjela bi da shvatiš da je sva ova ljubav samo za tebe jer nitko drugi nije kao ti...a ja te nemam...



| komentari (27) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.