....Hebes Naslov... - °°..Ostace trag posle nas i nase ljubavi, mozda ce neko pricati da smo se voleli, al’ jedno znam nismo uspeli..°° - Blog.hr
  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMmEnTs:YeS/nO?

Dizajn_by:_aNdRe_ .
Image and video hosting by TinyPic
Zovu me: Nives,Niveska....
Imam 13 godina.
Živim u jednom malom gradiću nazvanom Donji Miholjac.
Slušam sve što mi se nađe na playlisti. xD
Volim :
Frendove & Frendice
Dečke, Komp, Mob , Dopisivanje, PhotoShop, Blog, Msn, Digitalac, Slike, Glazbu, Ljeto, Shoppinge, Izlaske, Koncerte, Nogometne Turnire, Praznike, Kupanje, Nogomet,
Ćorluku, Ronalda, Torresa.................I još mnogoo toga....
Mrzim: .........Puunnnoooo toga........
Ljubav: ....=)
Msn: n_mikic@hotmail.com - add me!

I eto to je valjda to...



boomp3.com

=)





=)





Srce svoje ne daj nikomu
ni po koju cijenu,
samo onomu tko ti
daje svoje u zamjenu.
Idi stazom ljubavi i
negdje se smjesti
ja ću istim putem,
pa ćemo se SRESTI!!!



Proci ce godine i vrijeme ce odnijeti svoje, a ti ces zauvijek ostati najljepse moje... a posto godine idu i vrijeme sve brise, znaj da te od mene nitko ne voli vise!!!




Netko u srcu čuva sreću,
netko dio sna,a tebe
ANĐELE čuvam JA!!!



Ako je grijeh sto te volim neka mi se to nikada ne oprosti..



Da budem sretna jer si mi prijatelj ili da placem jer je to najvise sto ces mi ikada biti?



Da su noci duge koliko te ja volim, nikada ne bi svanulo!



Oni koje ja posjecujem...

Anna
Doris
Katee
Ivchy
Ivana
Ronta
Buuc
Mario
Jenny


Facebook
domaci.de
Youtube

Slikice =)

Ninich =)


Dowis & Irmich


Ja & Katee


BuuC =)


Anna & Slacho


Ivana




My art =)



Stavit cu kasnije jos...:D

petak, 11.07.2008.

....Hebes Naslov...

Paaa....i nemam bas neku ideju za post...
Al evo nesto cu nashvrljat...
Sutra spavam kod Ninich ....I idemo na konc..Ouu jea...
Bit ce legendarno...Vec znam..Haha...
Kad Ninich ode sa ..XxX... onda si ja moram nekog nach...Hahahahaa...
Idem danas na kupanje u Madju...Wee!
JooJ...Opet pisem gluposti..Dosadno mi je...Jako Jako...
Nek ` mi netko da ideju o cemu da pisem slijedeci post!
Btw. Aj ak neko ima fejsbuk nek mi javi da ga dodam..!
I da stavila sam nove slike i dizajn na blog...I neke molim za sliku da stavim na blog...Kommajteee....Slijedeci post cu napisat u nedjelju.....=)

Kissiccch =)
Pozz sViMMa...=)



- 13:01 - kLiKni ! (27) - Za Na PaPiR kA... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.