ŠKATULA ZA SNE https://blog.dnevnik.hr/sasvimobicanblog

nedjelja, 28.05.2006.

22.38.

Eto, naslov posta je glup? pametan? procijenite sami , uostalom...smijeh

JEDAN SASVIM OBIČAN DAN U SASVIM OBIČNOM ŽIVOTU SASVIM OBIČNE BLOGERICE JE :

SASVIM OBIČAN


Da ne duljim, vaši komentari me bacaju u ekstazu.Kad ih ne bi pisala samo jedna osoba nego barem dvije, skočila bi od zanosa kao što neki prasac skoči na prasicu kad je napaljen.

Znate one dane kad sebe možete držati pod kontrolom? To su lijepi dani, sve vam ide od ruke, bilo to neka sitnica ili važna stvar... Volite sve, uživate u svemu, imate inspiracije , mislite u sebi O MOJ BOŽE ŽIVOT JE LIJEEEEEEEEEEP! (KAO ŠTO VIDITE U EKSTAZI SAM)

Ali dok ste tako sretni, ipak imate osjećaj da će sutra biti gore. Da će ta silna sreća nestati... ZAŠTO?


ZATO JER STE GLUPI.

A JA SAM PAMETNA. E.

naughty

28.05.2006. u 22:38 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

the blog

Free Web Counter

hit Counter




Ovo je jedan sasvim običan blog, a ja sam jedna sasvim obična blogerica...











LINKS



Blog.hr
klasika
zezancija
alternativa
alternativa
art








DA VINCI CODE




Ovako Katolička Crkva doživljava Da Vincijev kod:





Isto kao što Da Vincijev kod doživljava Crkvu:





A ona se i dalje mudro smije:





A njega boli neka stvar za sve to:







Ovaj radi sve što želite!



adopt your own virtual pet!


PIANO MAN