petak, 09.06.2006.

ah jao...

Bok!
Ovaj puta nisam napisala ha he ha jer mi je cijeli taj naslov glup. Ipak, dosadno mi je i pišem blog. Mama mi je negdje u Tovarniku(radi), i tako...zijevzijev
Vjerovali ili ne, prvi puta sam napravila palačinke i čudo je da su mi tako dobro ispale (znači- jestive su)!njaminjami
Danas su se cure iz razreda posvađale oko- starog papira! Zvuči smiješno, ali istina je. Jedna Maša je rekla da je jedna Ana donijela samo dvije kile papira i onda su pale psovke jer Ana ne trpi da ju se ''omalovažava''(kao da je to omalovažavanje)! Jedna Leki je stala u Aninu stranu i jedna Mirza, a jedna Pula, Pia, Kica, Gaby, Fan i ja u Mašinu! Ipak, Ana je prva počela psovati, ali kraj je nastave, a i u ovoj školskoj godini smo se cijelo vrijeme svađali, pa što će nam još i ovo?! Ja to više ne mogu podnijeti!!! HELP!!!!!

- 15:14 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nešto o meni...

ime:Mihaela
rođenje: 7.11.1993
živim u: moram reći gdje?
volim slušati:Avril Lavigne, Ashlee Simpson, Pink, Destiny's Child, Kelly Klarkson, Black Eyed Peas, Gwen Stefani, Pussycat Dolls, Flipsyde...
naj pjesme(po meni):Kelly: Behind these hazel eyes, Because of you
Avril: Anithing but ordinary, Thing's I'll never say, Sk8ter boy, Freak out
Ashlee: Autobiography, Shadow, Harder everyday, Love me for me
BEP: Pump it
Destiny's Child: Survivor
Gwen: Hollaback girl
PCD: Beep, Don't cha
Flipsyde: Happy birthday
Pink: Who knews, Stupid girls


osobe u razredu:

Gaby A.
Mirza P.
Ana Č.
Leky P.
Kica K.
Pula S.
Maša V.
Miha G.
Fan(nije htjela da napišem ime)
Pia J.


Marko B.
Marko P.
Marko S.
Ivan Ć.
Dino H.
Dino Č.
Bero K.
Mario B.
Danijel B.
Fera P.
Matej M.
Matej J.
Anton M.
Borna M.
Darko L.