< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMEnTaRi ĆeŠ//nEćEš

Opis bloga

Free Website Counter
Free Website Counter

blog Layouts

blog Layouts



vozda svima koji se sjete i mene i posjećuju ovaj blog....nemojte me puno sprdat ovo je tek početak..i imajte razumijevanja...pišite.komentirajte,nek se i vaša misao čuje...upss...vidi...kasnije će bit i slika puno više i svega samo moram skontat....za sve postoji prvi put....volim vas!!!!!!

EO VAM OVDJE MOJ MSN..DA GA IMATE..
saska_os@hotmail.com

..tako..čujemo se na msn-u...pusa...


...volio me,
voljela sam i ja njega,
voljeli smo se,
ali ne u isto vrijeme...no


NEMOJ SE ZALJUBITI
ZA LJUBAV NEMA LIJEKA
NEĆE TE IZLIJEČITI
NIJEDNA APOTEKA..


ljubav je bolest,
bolest je nada
zbog ljubavi pate
mnoga srca mlada...


SVATKO TRAŽI NOVU LJUBAV,
A STARA GA BOLI,
JER OSTAJE UVIJEK NEŠTO
ZBOG ČEGA SE VOLI...


SAMO PRVA LJUBAV
NE POZNAJE GRANICE...


--->ova je pjesma posebna..<---
AKO VRIJEME UČINI SVOJE
TI NE ZABORAVI IME MOJE
SJETI SE ONE CRNE TVOJE
KOJA JE PROLAZNIK
MLADOSTI TVOJE....hmmm..


..nema većeg bola..
..nema većeg jada..
nego kad mi kažeš..
OSTAVLJAM TE SADA....


MOGU TE VOLJETI
I MRZITI,
ČAK I PREZIRATI..iako neću..
ALI TE NIKAD NEĆU
ZABORAVITI...



MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


blog layouts

blog layouts


myspace layout

myspace layout


layout for myspace

layout for myspace


MySpace Layouts

MySpace Layouts





....pogledaj kako drhtim kada gledam te..
i kao da si poslednji na svetu ne dam te...
pogledaj moje oči,sve ti govore...
kad te nema uvek pomislim na najgore..
i tijelo grči se...
i ruke znoje se...
a ustvari znam da VOLIŠ ME..

TREBAŠ MI,TREBAŠ MI,NI SUNCE ZEMLJI KAO TI MENI,U MENI
HAJDE DOĐI PA ME UVERI,UVERI DA SUMNJE NE BUDE U MENI...
TREBAŠ MI ,TREBAŠ MIII!!!!!!!!!!!

..bila sam uvijek tvoja
bila sam uvijek tu
ja sam voljela tebe,
ti si volio nju!!..


nema većeg bola,
nema većeg jada,
nego kad mi kažeš
ostavljam te sada!!


u tihoj noći
kad mjesec gori,
sjeti se one koja te voli!!nt>

ČEMU TUGA,
ČEMU BOL,
KAD POSTOJI
ALKOHOL!!


SVE ŠTO JE LIJEPO,
KRATKO TRAJE!!


MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace

images for blogs



Cursors




Contact Tables



blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts



image hosting

image hosting



image hosting

image hosting



Linkovi

Blog.hrSaška de napiši koji novi post..da ne zaboraviš kak se to radi..nonoheadbang
sekicaaa
...legende...
___miškei___
aNgElO
FiCa-mOJ LeGayes
sEkIcA-NoVi BlJoGiĆkiss
VlAtKo
LjUbO..NaŠa LjUbInKA..hEhE....
LeMaL! __A šTa DrUgO REćI..nEgO LoOoD mOmAk...jAko,JaKo..winknut
đUrKoF...:::SUpEr bLOg...zA nAsMiJaT Se:::....cool
sUpEr LEgIcA....ova cura je stalno uz mene..denisaaaaaaaa..moja best legica..alnofali nam još jedna...thumbup
sprdnje & zajebancijesmijeh
šta god trebaš.....tu ćeš naći....
kIćO & aCo...V.N.O.
bLeSaVi vLaDo...jUg2
KiKi..krme jedno..simpa..deadpartysmijeh
AcO..V.N.Opartythumbupzujo
RoMaNa & tIhAnAkisslud
neznam curu..al blog je super..svaka joj čast..kiss..kiss
MaRiNcHe..vbk...dead
BeNeTasmijeh
super blogić sa super pjesmama..thumbup
blog sa vicevima..
ljube moa...mala...crna....
wex


LINKOVI SA DIZAJNIMA..
NLO..super dizajni..wink
..gadura..
..hitech..
..dimenzija..
...>>morrigan<<....
___poison wings___
"drvo sranja"
-->ferrari<--
sirdizajn
glupača..dizajnrolleyes
katee
z u b a l o..smijeh
fuj..smrdiš..dizajn..naughty
inna
blackst34ever..dizajn
lauradizajn..super dizajni
deganegane
sweete..
rat's
sadistico shy
lajka

_-->BWW<--_

ZA PUŠELJA...
...zaustavi suzu,odbaci tugu,naći ćeš negdje za oblakom drugu. LJepota našeg prijateljstva nek ti dušu grije,oprosti životu što savršen nije!!!!!!

ZA DRAGOG....
........MOGU DA MI UKRADU I OVO MALO PARA, MOGU DA MI UZMU OVO SRCE IZ NJEDARA,ALI NEMOGU DA MI UZMU TVOJE IME S USANA...

"""UZMI ME KAD HOĆEŠ TI,BAREM MENE MOŽEŠ UVIJEK IMATIII I HAJDE DOĐI DA SE SRCE NAPIJEEE,RECI ŠTO ĆE MENI ŽIVOT BEZ TEBE...."""
....LJUBAVI VOLIM TE....DODO,VOLIM TE....
IAKO ZNAM DA MI NEVJERUJEŠ....AL TO JE ČISTO TVOJA STVAR.....

myspace

images for blogs



myspace

images for blogs



myspace

images for blogs



myspace

images for blogs


myspace

images for blogs



myspace

images for blogs



myspace

images for blogs




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


eo malo o meni...

iiiiii.....evo meeeeeee.......wave
IME: aleksandra
MOŽETE ME ZVAT: saška..
IMAM: ..18 ljeta čak napunjenih..no
ŠKOLA: ...iuuuuuu....fuuuuuuuuuj..da još uvijek idem u školu..i to za kozmetičarku.. znači Tehnološka škola Ruđer Bošković..to vam inače na
zelenom polju..ak neko zna za taj dio..hehehehe..šala..blabla
ADRESA: ..e to vam dragi moji gosti neću reć..ugl..živim prije DGO-a u
jednoj ulici ublizini jednog naselja...namcor
ROĐENA: ..hmmm...možda...jesam..29.01.'88..
.i još uvijek živim..
HOROSKOP: vodenjak..a podznake i ostale horoskope neznam..lud
HOBI: ma zajebavm sve redom skupa sa sobom..ugl..matura..dosađivanje.
.blog..ko što se vidi..i tak to..
LJUBAV: ah ta ljubav..da, imam dečka već čak 2 godine..i to jednog istog..
..ko bi to reko za mene....cerek
PRIJATELJ:..ima ih..al među boljima su..kum nelle, tyson, kum balki,
herceg, čičak,ante, pušelj, lubina, đelak, šime...i ostala ekipa...puno ih je.
..thumbup
PRIJATELJICA: sonja, denisa, edita, tamara..thumbup
GLAZBA: turbo folk je zakon...domaće..
PJESMA: puno ih je..wink
FILM: negledam ih baš nešt...al samo dobra komedija mi odgovara..
GLUMICA: uu...angelina jolie..
GLUMAC: ima ih neće mi stat svi..
I JOŠ MALO NEŠT....ne navijam za nikakav poseban klub..imam ljubimca
psića..Donu..i to je to ugl..
CILJ: hmm..velik je...al oću si otvorit kozmetički jednog dana..
ak kad neznaaaaaam...




"sUzE sU nAjViJeRnIjI PrIjAtElJi, JeR kAd iZgUbIš SvE oNe Se JaVe!!!!!!!"


SaŠkA & DoDo

AKO ME VOLIŠ,
NE PRIČAJ NIKOM,
AKO ME ŽELIŠ,
NEDAJ ME NIKOM,
AKO NI JEDNO ,
OD TOGA NIJE,
VRATI MI SRCE
OPROŠTENO TI JE!!!

myspace

images for blogs



myspace

images for blogs



TREBA MI NEKO ZA MALO NJEŽNOSTI
TREBA MI NEKO BAŠ KAO TI
KO TI BRANI IMAJ ŽIVOT SVOJ
ZA SUTRA IMAJ DRUGE PLANOVE
A NOĆAS ZNAM DA ŽELIŠ DA SAM TVOJ
HAJDE DA ZAGRIJEMO DLANOVE..
O TEBI NIŠTA LOŠE NEMISLIM
NE, NISI LAKA U MOJIM OČIMA
JA SAMO PRILIKU KORISTIM..
POVREMENO MALO NJEŽNOSTI..
SVAKOM TREBA
POVREMENO SAMO JA & TI!!!


trebaš mi
trebaš mi
ni sunce zemlji
kao ti meni
u meni,
i hajde dođi
pa me uvjeri, uvjeri
da sumnje nebude
u meni..
TREBAŠ MIII!!


blog

blog



VODIT ĆEMO MI LJUBAV BOLJE NEGO SVAĐU
NEĆEŠ VIŠE TI ZNATI
ZA LJEPŠU NI SLAĐU
VODIT ĆEMO MI LJUBAV
BOLJE NEGO DRUGI
SAMO NEMOJ PITAT DAL SI PRVI ILI DRUGI!!


AL PUSTO JE SVE
KAD OSTANEŠ SAM
DA TI NEDOSTAJEM
U TO NESUMNJAM!!!


images

images



ODKUD BAŠ TU
DA TE SAMOG UGLEDAM
PITAM ZA NJU
A JOŠ SE MOLIM DA SI SAM..
OTKUD BAŠ TI
KAD MI TREBAŠ NAJVIŠE
NI VRIJEME ZNAJ
PRAVU LJUBAV NE BRIŠE!!!


tražim način da prebolim i da srećom častim
sebe, al
ne ide..
još te volim
puna mi je duša tebe...


image hosting

image hosting



hehe evo i mene konačno..nakon nekog izvjesnog vremena..pozz
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

rotika mali & ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja seka & njezin braco..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

malo zajebancije...
Image Hosted by ImageShack.us

dragi & ja..baš smo si slakti
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

legica & ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pušelj & ivana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dvje blesače..kak mi fali..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj pasić..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 08.03.2007.

..javila se savjest..

eeeeloou pipl!!! nisam baš neš dobre volje..imam problema..mislim to se za mene podrazumjevalud..ali ovaj put stvarno..
probudila se moja savjest..da,da dobro ste pročitali..SAVJEST..čini se da to i ja imam..negdje duboko..eek
prije dvije večeri priča mi jean lik kak ga je bivša jebeno povrijedila i kak je bio dobar prema njoj i to jako..i kak joj trea to vratit..bla bla bla..nije to bitno..već to kak sam se ja u tome prepoznala..jer sam bila, prema dečku s kojim sam bila prije nove godine, užasna..non-stop mu spominjala drugog(ovog s kojim sam sad(vald ste skontali,ak nije jasno pitajte)..u to vrijeme mi je bio taj bivši)..stalno neš zanovijetala..i sve super..i odjednom je sve manje dolazio do mene..sve više se udaljavao..počeo muljat..i ša ja znam ša sve..i tak se to sve raspalo..rolleyes...ufff...i svjesna sam toga da sam ga jebeno puno povrijedila i ali neznam jednostavno više kak da se riješim te krivnje..pokušavam pričat s njim ali neće se javit..neće niš...samo da mi kaže da će možda jednog dana i razmislit da mi oprosti..bilo bi mi dosta..ali..headbang..
u biti na ovaj post ne potaklo to što sam jučer sanjala tog dečka..(niš perverzno ni neznam ša)..već sam njegovu pojavu..lik...i neznam neš smo kao pričali ali kao i u ono vrijeme kad je sve bilo super...
..onak toliko sam tipova povrijedila prije sa svojim glupostima i šta ja znam ali zbog nijednog nisam ovak sanjala zato što mi je žao il ša ja znam...neki ljudi to zovu savjest..uf...nikad me nije pekla zbog tih akcija..a sada..???.........madpoludit ću...to me sad toliko pati da ni sama neznam kak da to rješim...jegiga..jednostavno me boli što sam ga povrijedila jer je dečko prema meni bio predobar..ja neznam kak da to opišem...ali ša da radim kad volim sadašnjeg dečka..
bang..ma pomažite mi svojim savjetima jer ću inače puknit..nisam s nikim baš o tome pričala..ali više nemogu...
ŠALJEM VAM VELIKI POZZDRAV I UNAPRIJED HVALA..kiss..wave

<< Arhiva >>