subota, 26.01.2008.

ah ta škemba

jebemu zakaj ljudi stalno imaju potrebu nekome govoriti da su debeli???????
još gore tim da neki fakat nisu i onda se umisle i odu na dijetu.....mislim da je meni vrijeme da se prestanem zavaravati da nisam debela...idem ja na dijetu...od sutra



j....... oču komentare

- 22:48 - Spread your wings ( ukupno: 1) - Dive into my colors - #

četvrtak, 03.01.2008.

sva moja živina

prčkala sam malo po kompu i naletjela na puno slika od mojih vreća buha....enyoi

Image and video hosting by TinyPic-ovo JE LUNA

Image and video hosting by TinyPic ovo JE CEZAR

Image and video hosting by TinyPicovo SU NJIH DVA

Image and video hosting by TinyPicpa OPET JULIJE CEZAR

Image and video hosting by TinyPicovo je LUNA

Image and video hosting by TinyPicovo je LU

Image and video hosting by TinyPici ovo je LU

- 11:33 - Spread your wings ( ukupno: 0) - Dive into my colors - #