ponedjeljak, 17.12.2007.

odi doma

-ja obožavam snijeg.....fakat obožavam
-idem si napravit snijegovićA

- 10:30 - Spread your wings ( ukupno: 0) - Dive into my colors - #

for my zwjer

Ja sam oduvek spavao s tvojim imenom na usnama!
Ti si oduvek spavala s mojim imenom na usnama!
I kud god da krenem, tvoja ruka u mojoj ruci
I kada zelim nesto da kazem "ja", ja kazem "Mi"
Ljubav, ljubav
Ljubav
I svi moji drugovi su odavno i tvoji drugovi,
Dvojinu su stari Sloveni imali u recniku
I kada zelim da kazem "ja", ja kazem "mi"
I kada mislim o sebi, ustvari ja mislim o nama
Ljubav, ljubav
Ljubav
Kako vreme nam prolazi, da, vreme nam prolazi brzo
I dani i noci su slonovi na indijskom crtezu
I boli i voli i boli i voli, boli nas ljubav!
I boli i voli nas ljubav, boli nas ljubav
Ljubav, ljubav
Ljubav
Polako dosada mrsi nam kosu i prlja nam ruke
Polako dosada gladi nam bore od nocnoga smeha
I nase reci od milja su navika
Nasa imena ... navika
Boli nas ljubav, voli nas ljubav,
Ljubav, ljubav
Ljubav

- pjesma od ekv-a koja me uvijek usreći pogotovo u zadnje vrijeme.....

- 10:25 - Spread your wings ( ukupno: 2) - Dive into my colors - #