utorak, 20.11.2007.

i onda ti ne budi lud

ovaj dom mi već laganini ide na živce...blablapuknucu...uz dve čistačice koje po cijele dane jebu po cvijeću ja moram čistit hodnik,čajnu kuhinju i učionu...mislim ono come on.....svaki tjedan je druga soba kakti dežurna i još kad ti se nađe cmoljava medicinka na vratu i kaže da peš na razgovor kod ravnateljice jel ništa ne delaš.........ma zajebi ti to.........ja uz sve obaveze još da joj i čistim.........dakle da vam pojasnim malo bolja
u domu postoje 3 kata na svakom katu 13 soba sa nultom u kojoj su studentice
u svakoj sobi su 3 cure.....na svakom katu postoje učionica i čajna kuhinja,u učionici se kakti uči i gleda telka,a u čajnoj cure puše.....tam možemo kuhat na onom malom kuhalu..........i sad na nama je red da svaki tjedan druga soba čisti taj hodnik,čajnu i učionu kak sam već rekla.....e p sad moja soba je dobila kaznu jel nismo čistile još jedan tjedan(to mi isto nije jasno)
i dobro sad mi smo dežurne al je problem kaj mojih cimerica nema i sve pada na mene,a ko za vraga sam još zadužena za čistit sobu ovaj tjedan............i onda mi se još nađu srat za školu i kak nikad ne učim pobogu ženo a kad da učim....blabla.....dignu me u pol 9 mada bi inače po pravilima buđennje trebalo bit u7 al to za one koji idu jest.....i onda od 8 do 11 imamo učenje(obavezno) i poslije si slobodan....eh sad kad ti nabiju to čišćenje treba ti bar sat vremena za jedan dio ak očeš počisiti i onda baš imaš volju za čistit.......
to je jedan od problema......................
imamo grupe po školama i svaka škola ima jednu odgajateljicu tj. slične škole.......e sad odgajateljica ide u školu svakih nekoliko tjedana i zove doma.........a kud još ove godine imam i takvu rasku koja mi isto tako zove stalno doma.........i dakle telefon mi stalno doma zvoni.........iam super odnos sa starom al mi u zadnje vrijeme stalno prigovara jel stalno zovu doma.......to me živcira i niko se tu ne nađe mene pitat u čem je problem....nego kad dođem doma stara me napadne za neku jedinicu ili neopravdani jel sam kasnila.........i kaj si ja više tu morem pomoć...... a nemaju pojma opće o meni i onda vele da sam lijena .....ma marš .....
baš imam peh ove godine na sve ........ništ mi nije kak sam si isplanirala ......ide mi to na živce........i onda ti uz takve ljude ne budi lud.....

mislim da pem na stan sljedeće godineyes


pusa zwjerfinocerekcerek

- 10:49 - Spread your wings ( ukupno: 1) - Dive into my colors - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.