ponedjeljak, 28.05.2007.

malo javljanja za one koji neznaju ......da za tebe(nisi fer)

šta .........ma marš neznaš se javit 2 mjeseca .......i onda misliš da si se vratil na isto.....e pa nisi.......ja sam skršena......malo mi fali da padnem razred...........ti si sad na slobodi.......haha.....nikad se i nisi znao vezat.......ma daj ajde........si lud????ne bumo se barili ni pod razno......jest da se znamo i to jako dobro.....ali našla sam nekoga.......nisam te čekala.......ali nisam ni rekla da hoću........jebemu ti ovo nebuš čital........tek tolko da znaš ima puno toga novog..........imam novu frizuru......novog dečka........ne želim više patit.......idi....nemoj me zvat......jebemu čupavi...........sam si si kriv.........



pusacerek

- 15:58 - Spread your wings ( ukupno: 5) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.