srijeda, 16.05.2007.

ja ti on...

neznam kud bi saMa sa sobom,dovlače me različite špage i uzice svaka na svoju starnu.....okrenem se ,kad ono tjedan prođe.......matiša još nije ispravljena strah me za kemiju...moram ispravit par nebitnih kolaca............o jebemu.........tišina bi mi sad savršeno sjela....da ju bar mopgu osjetiti....samo malo olakšanja..............oh........najradije bi u se kao miš zavukla u neku rupu dalje od svega i vratila se na bolje......ne najbiolje....dovoljno mi je samo mala promjena.....malena!!!šta je to previše.....pišem post u jebenom domu.........dosađujem se............joj.....petak...da petak je moj dan...tako značajan...samo kad čujem tu riječ.....jednostravno se oraspoložim...nemogu bez petka....a subota.....ta dva dana....kao stvoreni za mene........smanji se.......energije nemam........nemam.....fakat sam iscrpljena...razjebana........nisam u kurcu...kurac nije stavar......danas sam ustanovila i ljiljan ne započinje sa slovom L....jebiga.........daj fuck off......jebem ti dom....neznaš s kojeg se kompa gorije čuje mjuza...........znam ja da me ne razumijete......ni ja isto tako...ne volim mahune.......stvarno nevolim.......puknucu

- 22:02 - Spread your wings ( ukupno: 5) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.