petak, 15.12.2006.

I"m back

Da,da otkuda početi ovaj tjedan je bio prilično zanimljiv.noJoj leđa me bole baš sam došla iz zg-a i nosila sam veliku torbu.No da krenem znači u utorak je bilo prilično zanimljivo smijehs tim da sam zaspala i jedva se doteturala do tramvaja kojeg naravno nije bilo.Na sreću nisam bila jedina koja je zaspala pa sam načula deadod jedne cure iz doma koja je isto čekala jebeni tramvaj da je neki zastoj.Neki lik se je preko živice preokrenuo sa autom na tračnice i tramvaji nisu mogli voziti.Naravno nije mi se dalo dobiti još koji tramvaj pa sam krenula pješice,a jebiga nije mi problem dvije stanice propješačit ipak sam ja djevojka sa sela ha ha.I tako dođem ja do Kvatrića i čekam ja sva sretna bus kad ono njega nema i nema.Uglavnom nije ga bilo pola sata.I taman on dođe do moje škole kad ono ja još imam 20min da kraja prvog satan a šta sad odem ja na sat-burninmadBOLJE DA NISAM i uđem ja a imala sam headbangrasku i još pravilno ne sjednem, kad ona mene počne pitati naRAVno nije mi bilo na pameti razmišljat još i o tome i naravno zaključi ona meni jedan.partyJa sam bila u šoku.madI nadalje šta je još bilo zanimljivo.Da onaj Vlado me još uvijek opsjeda ali sam ga danas uspjela bar na kratko otjerati od sebe.Zmazala sam ga s martama i on jadnik ode si tio očistit.Nije mi bilo žao.Kasnije u svojo žutoj minuti ja se naguravala i najednom su se počeli ludHlevnjak i Filip naguravati i padnu oni a ja se bacim na njih lol.Uspjela sam nažicati Bernardu sok i onda smo ja i Vera(ispričavam se onima koji neznaju o kome se radi) krenula nekoj curi pričat kak se ona sviđa Vladi i Vlado popizdio na nas.Bilo je još nebitnih stvari.I uglavnom odem ja u dom i krenem na vlak i zaboravim da je novi voztni red naravno zakasnilA SAM.sRETNEM JA SVOJU CIMERICU I SNJOM PRIČAM smijehpola sata a imala sam sat i pol do vlaka.I idem ja vidjeti na kojem mi peronu stoji uopće vlak kad sretnem jednog frenda-imam tu slobodu reći da mi je prijatelj jer je dečko stvarno super-i pričam ja s njim i tak izgubim ja sat vremena.Ha ha Dečko je stvarno super.I odem ja u vlak naravno nisam, kupila kartu i sjednem ja kod nekih dečkiju.Počnu oni priču neki bauštelci, i tak ja crkavam od smijeha i počnu oni pričati o terenskom plaćanju a jedan lik izjavi da nezna kaj je to terenska ajme ha ha ha ha pa to i ja znam...............I uglavnom sad evo idem popit nescaffe ismijeh malo švrljat netom kod tetke sam i sutra vjerojatno idem na koncert bit će industriala i ghotica..zijev....yes Lovro ti češ znati kak je smijehto................................

- 17:58 - Spread your wings ( ukupno: 107) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.