petak, 08.12.2006.

Vlado the manijak

Da odmah riješim lošije strane mog tjedna jučer je bio roditeljski i moja majka je bila no prošlo je dobro.I da moram se pohvaliti da me jedan lik iz razreda opsjeda zahvaljujući Žugčički i Gabiburninmad-cijenjenim burninmadkolegicama iz razreda.Ugl. napisale one poruku Vladi-čudaku,ludnajgorem deču iz razreda da se on meni sviđa naravno to je na razini 5 razreda ali dobro burninmada on sav jadan povjerovao u to iako sam ja njemu sljedeći dan objasnila da to nisam ja pisala.No to ne bi bilo to da on mene naravno u svom pohodu na mene i svom uzastopnom pračenju mene osramotio pred pola razreda.Dođe on do mene i pita me prvo dali se on meni sviđa jamu mrzovoljnoburninmad(išli smo na tjelesni) Vlado burninmadhodaj i to dva puta no to njemu nije bilo dovoljno pa on meni kaže VOLIM TE headbangi zbriše a ja sva od bijesa i očaja madnajradije bi i njemu i curam polomila pola tijela......grrrrr.......
Sutradan:sjedim ja do Dezija (jednog od boljih frendova) a Vlado do madmene i pričam ja s Vladom kao da se ništa nije dogodilo kad on opet počeo mene ispitivati dali se on meni sviđa i probao me poljubit a ja sva u bijesu gurnem ga i on padne sa stolice i potrga se he he Zbrišem ja na odmor kad krene on za burninmadmnom panično sam ga izbjegavala dok mi nije poslao poruku DALI ŽELIŠ U KINO SA MNOM ja iz zloče kažem da idem ali mi ga je bilo previše žaorolleyes pa sam odustala kad on mene burninmadpočeo ispitivati za broj moba a ja njemu kažem da nema mob,kad pita on za kućni jebote u domu sam odkud mi kućni pa sam mu na kraju dala mail koji ionako nikada ne čitam...iz sažaljenja a i inače ga se nebi riješila 10 god. a to fakat ne želimsmijeh

Par Dunjinih bisera:Pun tramvaj ljudi a čuješ nju :meni se prdi
i na satu :profesore vi ste mekani kao bebina guza
i na satu:profesore koji ste vi žohar
smijehsmijehsmijehsmijeh

- 21:42 - Spread your wings ( ukupno: 9) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.