zeka_peka

x...04.04.2007., srijeda...x

i to se trebalo desit...

kao sto vidite naslov govori sve i to se jednom trebalo desit ako zelite saznat sta se to desilo razocarat cu vas nedavno sam vam pricala kako smo ja i on bili u savrsenim odnosima evo od danas vise nismo,danas sam ga nazvala i pitam ja njega cemo se nac on kaze ne,ja ga pitam zasto on oped ne,i ja kazem ma ok nisi dobre volje ajde cao,on kaze ma nije dobro nemoj me vise zvat jer imam picku tj curu ja mu samo kazem ok i cao umjesto zbogom ali bas me briga niko mene nece pustat SVE SE VRACA SVE SE PLACA!!!!!!!!!!!
ALI TO JE TO ZNACI OD NAS NEMA NISTA VISE PREKID samo mi ostaju suze i mrznja ne necu njega mrzit negu samu sebe jer sam bila glupa sta nisam vidjela da me mota oko malog prsta ma bas me briga ali nije mi sve jedno jer ja GA VOLIM I ZELIM BIT S NJIM IAKO SAM VEC BILA
ali evo zbogom jope...kao sta vidite stavila sam svoj osobni kviz pa ga malo proucite...do sljedeceg posta vrijeme ce brzo proc



jos nes jeeeeeeeee NEMA VISE SKOLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



object width="425" height="350">




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.