siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

swe i swašta.

MySpace

MySpace

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

LiNkIćI

moja sister...:smokin
mare...kiss
tena...thumbup
fic...waveparty
sara...greedy

ewo malo o meni...

ime:sandra
god.rođenja:1994.
naj frendice:mare,ana,lora,buca,tena,karla,dora,...
naj frendovi:matija,krusty,juraj,kalanj,sviben,jaksa,sandi....
volim:svoju kornjaču,svoju mačku,mobitel,mp4,awoj krevet,
zgodne dečke,ić u šoping,swoje frendowe i frendice,ledeni čaj,
lazanje,zajebawat ljude........
ne volim:umišljene ljude,one koji se prave...

eto to je swe....

ewo par slikica:

MySpace

MySpace




MySpace

MySpace





MySpace

MySpace




MySpace

MySpace





Customize your blog

Customize your blog


subota, 27.01.2007.

new post...hahahahaha

Bok swima.......................
Dugo se nisam jawljala......
Promijenila sam pozadinu......
Nadam se da vam se swiđa....
U školi je ok......
Samo kaj me živciraju profesori....
Raska mi kaže da stalno pričam,
I da me stavi i iza sebe ja bi sigurno
Pričala...glupača...vještak mi kaže da
je moj tata bio mirniji od mene,,,
swe ih mrzim......danas sam bila s
mare,petrom i ostalima vani...bile
smo u kafiću,na črnkasu,kod škole...
bilo nam je super,,,cijelo smo se vrijeme
zajebavale...

ewo neš malo o mojim frendicama
iz razreda:::

mare-ma kaj da kažem.....super cura....
ak ju niste upoznali...morate...
cura je NAJBOLJA.....

tena-također je super............voli
živcirat ljude....uvijek za zezanciju....
zakon je.....

karla-neznam kaj da kažem osim
da je zakon...spaljena cura....
ma super..........

ana-mirna cura....uvijek će ti
pomoć....super je........

ima ih još:laura,maja,dora,tena b.
Ma swe su to super cure...........

Puno pozdrava:cijelim tučepima((((makarskoj))),
6.d razredu............matiji,bratiću,..........
Pusa swima........:
kiss:kisskisskisskisswavewave
wavewavewavewavewavewavewavewave
kisskisskisswavewavewavewave

- 18:37 - Komentari (27) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.