"Dunjaslatkica" uživo!

Ljudi, znate kaj? Mislim, sam vam naslov govori "kaj", ali ja ću to malo objasniti! Sigurno svi znate tko je umišljena blogerašica Dunja (dunjaslatkica.blog.hr)! Ja sam ju danas vidjela uživoeek! Znam kako izgleda zato što na svoj blog stavlja slike same sebe i govori kako je najljepša! Na slikama je odvratna, a uživo je još ružnija! Ima masnu kosu, nokti katastrofa, a kaže da ide na manikuru, kaže da mrzi darkere, pankere i rokere, a tako se odjeva, i uopće ne nosi svoju Pradinu torbicu, nego neki crni ruksak! Fakat sam se iznenadila dok sam ju vidjela, znam da nisam pogriješila! Joj, smučilo mi senaughty!

13.08.2006. u 12:03 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Bok, ja sam Sara Lorić. U ovom blogu možete doznati sve o meni, mojim prijateljim, mojim naj slavnim facama i sl. Zato - čitajte i uživajte!
Evo nešto o meni:
Ime:Sara
Prezime:Lorić
Datum rođenja:31.12.1991., Zagreb
Škola: Sad ću u 1. razred Dramske akademije
Hobi: Ples, shopping, rolanje...
Naj frendica: Vanesa K.
Naj glumac i glumica: Brad Pitt i Jessica Alba
Naj Pjevač i pjevačica: 50 cent i Shakira
Naj grupa: Black Eyed Peas
Naj pjesma: Hips Don t Lie
Naj : Honey, Pirati s kariba (MRTVAČEVA ŠKRINJA)
Naj knjiga: 20 000 milja pod morem
Dečko:slobodna
To je sve, bay, baymahwave!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
http://ok.jutarnji.hr
http://www.iskon.hr
http://www.shakira.com

Volim - ne volim

volim:
-obitelj
-prijatelje
-TZK
-tenis
-shakiru
-brinuti se o svom vanjskom izgledu
-ali i o unutarnjem
-gledati TV

ne volim:
-školu
-petru iz mog razreda
-umišljene ljude poput dunje (dunjaslatkica.blog.hr)
-svađanje

Smajlići za cool day!

coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujo

Evo i vica:
Kako Japanci daju imena svojoj djeci? Bace lonac na pod pa se čuje: Jing-Jang-Dum!!! Ha, ha, he, he, hi, hi!!!