Jessica Alba

Kako sam ju zavoljela, kako je ONA postala moja naj glumica? Ovako: Bila sam kod sestrične koja je tada imala 15 godina, a ja 10. Ona je inače moja naj sestrična i nikad nam u životu nije bilo dosadno! Ali tada je! Ona je odjednom rekla: "Ej, idem ja skoknuti u videoteku i posuditi neki dobar film, kupit ću i grickalice i sokove, a ti me čekaj ovdje!" Ja sam je čekala i nadala se kako će posuditi Crvenkapicu ili Trnoružicu, a kad se ona, ono, vrati sa filmom "Honey"! Bila sam bijesna i urlala na nju kako je mogla kupiti tako glup film! Ali, kad sam vidjela da u njemu glumi moj omiljeni Lil Romeo, ipak sam ga odlučila pogledati! Ali, njega nisam baš gledala, za oko mi je zapela mlada glumica Jessica Alba! Predivna je! Tako dobro izgleda, a još bolje glumi! Nije mi trebalo previše da shvatim - ona je moja naj glumica!!!

20.07.2006. u 16:59 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Bok, ja sam Sara Lorić. U ovom blogu možete doznati sve o meni, mojim prijateljim, mojim naj slavnim facama i sl. Zato - čitajte i uživajte!
Evo nešto o meni:
Ime:Sara
Prezime:Lorić
Datum rođenja:31.12.1991., Zagreb
Škola: Sad ću u 1. razred Dramske akademije
Hobi: Ples, shopping, rolanje...
Naj frendica: Vanesa K.
Naj glumac i glumica: Brad Pitt i Jessica Alba
Naj Pjevač i pjevačica: 50 cent i Shakira
Naj grupa: Black Eyed Peas
Naj pjesma: Hips Don t Lie
Naj : Honey, Pirati s kariba (MRTVAČEVA ŠKRINJA)
Naj knjiga: 20 000 milja pod morem
Dečko:slobodna
To je sve, bay, baymahwave!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
http://ok.jutarnji.hr
http://www.iskon.hr
http://www.shakira.com

Volim - ne volim

volim:
-obitelj
-prijatelje
-TZK
-tenis
-shakiru
-brinuti se o svom vanjskom izgledu
-ali i o unutarnjem
-gledati TV

ne volim:
-školu
-petru iz mog razreda
-umišljene ljude poput dunje (dunjaslatkica.blog.hr)
-svađanje

Smajlići za cool day!

coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujo

Evo i vica:
Kako Japanci daju imena svojoj djeci? Bace lonac na pod pa se čuje: Jing-Jang-Dum!!! Ha, ha, he, he, hi, hi!!!