Sarma je kul

03.11.2007., subota

KVIZ: Kakva ste vi osoba?

Daklem, odlučio sam napraviti psihološki test, pa da vidite kakva ste vi osoba. Kako ćete bilježiti odgovore? Vrlo lagano! Uzmite papir i olovku ILI otvorite notepad/word pa bilježite odgovore. Znači, možemo krenuti sa pitanjima!

1. Koja vas od sljedećih osoba najviše napaljuje:
a) Neven Ciganović
b) Chuck "Walker, teksaški renđer" Norris
c) Petar Čobanković
d) Miki Maus

2. Tko vas od navedenih najviše napaljuje:
a) supružnik
b) vaš kućni ljubimac
c) vaše dijete
d) dok god su živi, nitko od navednih

3. Najviše se volite igrati sa:
a) vibratorom
b) rukom
c) plugom
d) mrtvim štakorom

4. Slobodno vrijeme najrađe provodite:
a) mastrubirajući
b) mlateći po stolu
c) mazeći svoje debele svinje
d) s mrtvim štakorom

5. Najdraži organ vam je:
a) debelo crijevo
b) bubreg
c) jetra
d) mrtvi štakor

6. Najviše volite:
a) svoje spolovilo
b) svoje nokte
c) svoje dlake
d) svog mrtvog štakora

7. Najdraži sport vam je:
a) pišanje u dalj
b) pljuvanje u dalj
c) prdenje u dalj
d) bacanje mrtvih štakora u dalj

8. Kad se kupate, prvo operete:
a) spolovilo
b) nos
c) anus
d) mrtvog štakora

9. Na internetu najrađe čitate o:
a) njezi spolnog organa
b) ubojstvima
c) silovanjima
d) mrtvim štakorima

10. Zadnje pitanje - da možete biti jedna od navedenih životinja, koja biste bili?
a) svinja
b) pelikan
c) glista
d) mrtvi štakor

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oke, sada zborjite sve svoje odgovore. Ovo su vam rezultati:

1. Najviše odgovora pod A - Vi ste osoba koja se pali na mene jer sam neodoljivo seksi. Jednostavno vas napaljuje sama moja pojava i to cijenim. Ali, preporućam vam da počnete obraćati pažnju na druge ljude (ili životinje) jer ništa ećete postići ako ćete samo o meni sanjariti

2. Najviše odgovora pod B - Vi ste osoba koja se pali na mene zbog moje snage i muževnosti. Čim vidite moje pločice i scenu u kojoj tučem neko metalno zaostalo pile, doživljavate višestruke orgazme. To je u redu sve dok me ne počnete sljediti jer bih vam onda mogao opaliti jedan Walkerovski kružni. Ovo vam govorim za VAŠU sigurnost

3. Najviše odgovora pod C - Vi ste osoba koja se pali na mene jer veliku važnost pridodajem farmi, djeci i glistama, baš kao pravi poljoprivrednik. Jednostavno obožavate kad počnem pričati o tome kako sam gledao kako glista siluje malo dijete. MILINA!

4. Najviše odgovora pod D - mrtvi štakor.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Do sljedećeg javljanja, uživajte!!!
- 20:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi