sarlene the slytherin girl

subota, 18.02.2006.

ima nešto u bježanju

E moj dnevniče, kakve sve muke mene snađu…
Prva vijest o kojoj svi pričaju je da je Kaspijan pobjegao iz Hogwartsa s Klementinom. Mislim, stvarno, nije me ni obavijestio o tome… Samo jednog dana se probudiš i Celly ti se dere na uho, koje još se smrzlo jer sam dan ranije dobila grudu u uho, da je Kaspijan dao petama vjetra. Klementinine prijateljice su također zaprepaštene jer oni svoje planove nisu nikome otkrili. Nadam se samo da neće završiti na Aljasci s hrpom djece kao Ben. Ipak mi se činio pametnijim od Bena.
Kod Celly nema ničeg novog. Osim stvari što je išla kod Reggijeve mame na ručak u nedjelju. Cijela je škola napeto očekivala ishod tog susreta jer se zna kakva je gospođa Black. Predivno biće. Uglavnom, sve je zaprepastilo to što su se Celly i gospođa Black sprijateljile. Ona je od Celly čak uzela recept za kolače od svinjskih iznutrica. To je dokaz da su si Regelus i Celly suđeni. Stalno se cmakaju po školi i Celly svima ide na živce s onim gospođa Black ovo, gospođa Black ono…
I tako dok Celly provodi vrijeme sa svojim dragim, ja imam novu zanimaciju. Mary i Mary Elizabeth su me naučile malo metloboju, nije to tako loša igra kao što sam mislila. Ide to meni, bolje od većine sportova. Ja sam njih naučila par poteza u mačevanju. Rasturaju cure opako. Dok smo vježbale, pridružile su nam se još dvije Gryfindorke Amy Watson i Maya. Odlično im ide. Kod Amy mi se sviđaju svi njezini piercinzi.
A sada, vijest koja me je neki dan dokrajčila. Vjerojatno se pitaš kako je završila Sinišina avantura. Kad sam saznala da je otišao, odjurila sam do profesora Dumbledorea. On je bio nešto potišten, Matilda ga ostavila zbog nekog trola, ali zato je profesorica McGonagall bila vesela. Možda zbog Dumbledoreovog prekida s Matildom, ili zato joj se kabinet u posljednje vrijeme sve više osjeti po nekoj bezjačkoj travi, mislim da je zovu mahuriana. Kažu da je ljekovita, ali profesorica je u posljednje vrijeme vrlo vesela. Čak ni kad su Sirius i Potter začarali Filcha, samo se hihotala. Rekla je da da Filchu super pristaje irokeza. Uglavnom skrenula sam s teme.
Ispripovijedala sam profesoru Dumbledoreu što se dogodilo, i on je odmah stupio u akciju i za pola sata Siniša je bio opet u mom naručju. Profesor ga je našao kako leži na nekom polju u Francuskoj pijan i pjeva :
NIJE HTIO MOJU LJUBAV MOJA DJELA… 365 JE PROŠLO DANA BEZ TEBE NE IDE… OTKAD TE NEMA KIŠE PADAJU IZ MOGA OKA SU ISPRALE SJAJ…
Napokon smo se Siniša i ja vratili u sobu i on je ispripovijedao kako ga je Mile odbio, rekavši mu da nema šanse za njih dvoje… Siniša ga je pitao zašto, ali i sam je znao odgovor. Zadovoljio se autogramom, ali je i sliku i potpis spalio na istom polju kad je pijančevao s grupom vrabaca zvanom Vrapci Manijaci, koji su se propili jer im pjesma Kad vrapci piju… nije prošla na ljestvicama. Smirio se i zaspao nakon što mi je obećao da neće više bježati i sluštai hladno pivo. Prebolne su mu uspomene kad čuje Miletov glas, kaže.
Idućeg dana nas je dočekao još veći šok. Na vratima mi se nacrtao neki tip iz Rawenclava, s mačetom u ruci. Malo mače je bilo preslatko. Tip me optužio da je Siniša napumpao njegovu mačku, i sad se ona omacila, on ne želi odgovornost i dao je meni mače. Što ću kad ima Sinišine zelene oči i tako je cakan kad se smije… Sinišino objašnjenje na to sve je da on ne može znati s kim je sve… Ma gadi mi se to i napisati. Pa riječ je o mom mačku zaboga!! Tako da imam sad dva mačka za vratom. Odlučila sam mače nazvati Šemso. Evo vam slike mog lijepog Šemse…

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Severus je još uvijek s Kappie. Katkad mi se čini da će se oni vjenčati jednog dana.
Lara i Miranda se još bore oko Siriusa. Provedeno je glasovanje, i zamisli, bilo je izdjednačeno. Onda su one shvatile da je na Siriusu da odluči…
Lord Voldemort je čovjek u trendu, ne voli zaostajati za Dumbledoreom, pa je i on prekinuo s Dolores Umbrigde. Jadnica se zaposlila u Ministarstvu od muke. Za dnevni prorok je rekla da je Voldy se super ljubi i da je zabavan, uživa u romantičnim komedijama, voli film Briljantin, plače na Zameo ih vjetar, a posebni su mu užitak Balkanski sirevi i obožava Marylina Mansona, pa razmišlja o promjeni imidža u tom smjeru…
Toliko od mene za ovaj put…Poosa svima…

- 13:12 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>