sarlene the slytherin girl

utorak, 14.02.2006.

14.veljače 1975.

Evo da ti opišem kako sam ja provela Valentinovo, točnije ljudi oko mene, jer da ga provodim na dobar način ne bi sada tu pisala dnevnik. Uglavnom ovo Valentinovo je totalna katastrofa za mene, katkad mi se čini da sam nevidljiva.
Severus je izgleda opasno zaljubljen u Kappie jer joj je načarobirao srce od imaginarnih srca u zraku, naočigled svih. Svima je dah zastao kad su vidjeli. Čak ni Potter to nije mogao napraviti. Mislim, mogu oni reći što god žele protiv njega, ali on je odličan čarobnjak. Jedan jedini i neponovljivi.
Celly je dobila buket ruža od Regelusa. Pomirili su se. Čak mu nije ni smetalo kad mu je poklonila dezić(mislim ja bi svom dečku poklonila nešto bolje) s mirisom sirove hobotnice, poboljšana aroma. Ona kaže da takav miris nju izluđuje. Valjda je zato kad smo se jednom šetale uz rivu, stalno pogledavala prema ribarima. Jadan Regelus, ne mogu ga zamisliti kao ribara, pitam se što će mu mama reći. Kažu da je to neka oštrokonđa.
Kaspijan je našao curu. Zove se Klementina, iz Afrike je i cura je super. Odani je fan Lepe Brene, ali je kao osoba super. Baš mi je drago zbog njega. Nakon svih sranja koje mu je jedna glupača priredila zaslužio je. Cura je tamnoputa i malo liči na Beyonce. Vidi se po njemu da je zaljubljen. Curi je htio pokloniti ogrlicu od svoje prababe ali sam ga odgovorila jer ne zna jer je ukleta jer kao što znaš… Njegova obitelj ima naviku držati uklete predmete. Ona je njemu poklonila jedne super starke. Valjda je dobro procijenila njegov ukus.
Image Hosted by ImageShack.us
Siniša je negdje odlunjao, a ja sam se sklupčala u hodniku na stubama budući da su Regelus i Celly u sobi… I … Ne želim im smetati…
Nastavak- O moj Bože, prelistavala sam dnevnik i švrljavim rukopisom napisanu poruku sam našla…

DRAGA MOJA SARLENE, OTIŠO SAM DO LJUBAVI MOGA ŽIVOTA… MILE KEKIN I JA SMO SI SUĐENI… MORAM TO UČINITI…MOLIM TE SHVATI… VOLI TE SINIŠA


Siniša je pobjegao!!!!!!!!!! Što da radim??? Idem pitati nekog za savjet ali koga, svi su sa svojim ljubavima, osim mene!!!!!!!!!!!!!

p.s. Ljudi nemojte mi ostavljati te poruke iz lanaca sreče, jer ako niste skužili sve ih brišem...poosa svima..

- 19:44 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>