sarlene the slytherin girl

subota, 11.02.2006.

21. siječnja 1975.

Zbilja je vrijeme da ti se javim sa novostima iz Hogwartsa. Saznalo se da Celly nije trudna, stomak joj je narastao, ili se napuhao, kako vam drago, zbog nadutosti. Očito blago pečene hobotnice nisu za njezin želudac. Tako smo jednog dana sjedile za doručkom, i ona popila ultragazirano piće i ljudi moji, kako li je ona samo roknila! Svi smo se zaogrnuli šalovima preko noseva jer je smrdilo kao da smo u septičkoj jami! Ona je samo slegnula ramenima i rekla da pohani štakori joj uvijek pročiste crijeva. Žao mi je samo jer smo Siniša i ja već kupili krevetić. Sad trenutno Siniša spava u njemu.
Severus ima neku novu curu. Zove se Kappie, cura je okej, samo što je toliko zatelebana u Snapea da ne kuži da je on zateleban u mene. Svaki put kad prođem,on je zažvali preda mnom. Ne znam što on misli da ću ja pasti mu pred noge. Mislim ne bih da mi plati, jer mu noge smrde… Smrde gore nego Cellyin prdac, a recimo samo da je to teško nadmašiti.
One dvije cure, Lara i Miranda, vode rat po školi. Svi su se podijelili i nose majice Lara ili majicu s natpisom Miranda i Sirius 4ever. Uskoro će održati glasovanje i navodno će ona koju narod izabere, bit sa Blackom. Ja neću ni izaći na izbore jer su mi obadvije super.
Kaspijan je utjehu našao tako da je otvorio svoju hot-liniju. Sve je bilo dobro, stalno su ga zvale neke trećašice, a on se sav topio kad bi čuo njihove glasiće. Sve bi bilo u savršenom redu, da nije otkrio da je jedna trećašica zapravo trećaš. Zove se Mark i ima sobu oblijepljenu Kaspijanovim posterima. Znate, Mark ga prati, slika i fotke uvećava do nevjerojatnih veličina. Najjezivija je 20000 puta uvećana Kaspijanova nosnica, u njoj se vide novi neotkriveni svjetovi.
Siniša se ovaj tjedan zaljubio u Nevena Ciganovića. Sad uči hodati na dvije noge, ide na taj neki tečaj, čita literaturu o plastičnim operacijama, navodno razmišlja o liposukciji. Neki dan mi je ukrao štapić da bi si povećao usnice i sad si depilira brkove s mojom britvicom. Gad jedan. Oblaći neka jezovita odijela i svima pokušava reći kako da se oblače, ali to ne vrijedi, neki dan ga je Severus zamalo šutnuo u guzicu, hvala Bogu da sam na vrijeme došla da spriječim taj nemilosrdni događaj.
Lord Voldemort je počinio strašan događaj. Ukrao je dvadeset vjenčanica od satena nakon što mu je Siniša napisao prosvjedno pismo da mu crno ne pristaje i da previše izražava njegov bijeli ten. U nedostatku lijepih tkanina u čarobnjačkoj zajednici, Voldy se odlučio na tako drastičan potez. Čarosvijet slavnih, magazin o našim zvijezdama, misli da nam Lord želi time nešto poručiti. Da li planira svadbu uskoro? Navodno je sretna odabranica Dolores Umbridge koja ga je u jednom nedavnom intervjuu izabrala za najpoželjnijeg neženju i najseksipilnijeg čarobnjaka svih vremena. Mislim, ako mu je misla laskati, trebala je znati da lord ne želi biti seksi već ružan…
Kruže tračevi da se Dumbledore ženi. Navodno je ta Matilda njegova ljubav iz mladih dana i pošto je bezjakinja, njezini su roditelji tek sad dali odobrenje za ženidbu. Profesorica McGonagall je ljuta ili ljubomorna. Neku večer se napila s votkom, pjevala je s Peevesom i sa Binnsom neku pjesmu koja ide otprilike ovako: Milo moje zašto ja ne mogu biti milo tvoje dođi da pijemo nas dvoje… uskoro nas bude troje… Binns je u žalosti jer ga neka duhica napucala kad je shvatila da nije stari duh, da je mlad, koliko je tvrdio, a Peeves se napio kad je čuo da je Celly trudna. Stalno je lebdio i ponavljao po školi… Zašto ona? Tko će mene sada gađati balonima u guzu? Nijedna ne radi to kao ona. Zašto to nije moje?
Ja nisam zaljubljena, ali sam imala nezgodu. Flint je postavio zamke po dvorcu i jednom dok sam se bezbrižno šetala, noga mi je stala na uže koje me povuklo i tako sam visila u zraku. Najgore je što mi se suknja digla i svi su vidli moje gaće na Paris Hilton. Spasile su me dvije cure Mary Matthews i Mary Elizabeth. Ovom prilikom im zahvaljujem. U nekim narednim javljanjima više o njima. Oba dvije su iz Gryfindorra i super igraju metloboj.
Moram sad ići, Celly je došla reći da Mark ima izložbu slika nazvanih – Prirodne ljepote žutila iz uha lijepog Kaspijana…: )))) ( sorry lorde… nisam mogla odoljeti, nemoj se ljutiti, to ti ja iz ljubavi)

- 19:58 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>