sarlene the slytherin girl

utorak, 24.01.2006.

26. prosinca 1974. (ps merry xmas)

Stari moj prijatelju, ja tebe se katkad tako rijetko sjetim…Jučer je bio Božić, a ja sam za praznike došla kući, nisam ostala u Hogwartsu. Ne bih mogla podnijeti da još jednom vidim facu od onog izdajice Bena. Severus i ja smo se pomirili, mislim nismo zajedno. Sad smo samo frendovi. On kaže da je oduvijek znao da će mi Ben nešto tako napraviti i da me je samo štitio od njega. Ne znam koliko ima istine u toj priči, ali pravo da ti kažem ni ne zanima me.
Sjećaš se da su se na početku priče Siniša i Celly mrzili? E pa čini se da se i dobri duh Božoća uvukao u njih. Čak su si dali poklone za Božić. Siniša je Celly poklonio posebno izdanje mačje hrane, koju je ona odmah smazala. Ona je njemu poklonila novi poster Mileta iz Hladnog piva, čak mu je spržila na gramofon neki stari album pa da ga može slušati i u Hogwartsu.
Ja sam za Božić dobila suknju koju sam dugo željela, novu metlu koja može ići čak 22km/h. koje ludilo brale! Dobila sam još i Severusovu mini zbirku najklasičnijih otrova. Od Celly sam dobila set crnih šangica i godišnju pretplatu na ženski časopis Petunija, gdje od naslovnice do korica prate život slavnih. Od svih tih slavnih ženskih zvijezda meni je najdraža Sritney Bears, čarobnica koja je unijela revoluciju, zbog nje se djevice mogu oblaćiti kao drolje. Ženska je zakon!!! A najveći komad mi je Kashton Utcher, komad i pol, odličan je.
Nisam ti rekla da sam upoznala super dečka, zove se Alex. No kao i uvijek postoji kvaka, on je bezjak, i ne želim ni pomisliti da sazna da sam vještica. Mislim da bi to bio kraj svijeta. Katkad ne razumijem zašto nas se bezjaci boje, samo zato što smo malo drugačiji od njih.
Jedina želja mi je da barem ovog Božića Voldemort ne ubije nikoga, posebice zbog svega što se dogodilo Margiti.
Siniša sada pajki, upotrijebit ću čaroji Dreamarius, da mu uđem u snove.
NASTAVAK – SINIŠA IMA NAJLUĐE SNOVE NA SVIJETU!!!!! Zamisli ovo, ušla sam ja u njegov san, misla sam da će sanjati da je prvi mačak astronaut koji je hodao po Mjesecu, ili nešto slično, da izjavljuje, ovo je malen korak za mačka, ali velik za cijelu mačju populaciju, ali ništa od toga. Ušla sam mu u san, i zateknem ga kako sanja da je neki poznati mačji reper čija je ploča totalno originalnog naziva Mijau-vau prva na svi top ljestvicama. Kao svaki pravi reper bio je okružen stotinama mačka na mome krevetu. Mačke su bile zbilja lijepe i sve u malim mačjim bikinijima. I on kaže njima – Dobro drage, jedna po jedna, sve ćete osjetiti komadić raja!!!
Sad zbilja više nikad neću moći normalno spavati u svome krevetcu. Uvijek će mi pred očima biti slika Siniše Žigola. Tada je u sobu ušla Celly i sjela pored njega i sve one mace su nestale. Onda je Siniša rekao Celly, da li ti znaš onu legendu poljubi mačka i pretvori ga u svog princa… tako ga je ona poljubila, on se pretvorio u vrlo zgodnog mladića, i živjeli su sretno do kraja života. Mislim mogla sam i očekivati takvo nešto, ipak nije da nemaju ništa zajedničko, oboje jedu sirovu ribu…
NASTAVAK – dobila sam pismo i dar za Božić od Kaspijana. Odčarala sam onaj njegov bodež i sad mi zahvaljuje na tome i šalje mi zlatni otvarač pisama s Majskim znakovljem. Inače nije on tako loš dečec jedino ima naviku dolaziti u nezgodno vrijeme. Poslala sam i ja njemu pismo zahvale i dar za Božić, srebrno nalivpero.
MAJKA SVIH NASTAVAKA- dobila sam najneočekivaniji dar… profesor Dumbledore je rekao da će navratiti na kolače sutra poslijepodne Jedva čekam… Poosa svima!!! …

- 14:45 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>