sarlene the slytherin girl

četvrtak, 19.01.2006.

28. studenoga 1974.

Zbilja ti dugo nisam pisala, ali toliko se toga dogodilo i ja zbilja nisam imala vremena. Kao prvo, Ben i ja smo prekinuli, točnije ja sa njime jer sam ga uhvatila kako se žvali s onom droljom Magalinom. On se njoj uopće ne sviđa, to je napravila iz pakosti prema meni. Mrzim ljude koji me mrze, zašto me jednostavno ne ostave na miru? A najgora je stvar od svega to što je Severus imao pravo. požalila sama zbog svega.
Jedina utjeha u ovim crnim danima su mi Siniša i Celly. Celly svaki puta kada prođe pored Bena baca na njega urok spotakivanja, htjela je bacati mu urok hobotnice na glavi, ali bilo joj je žao hobotnice, pa ju je ona pojela. Je luda ta Celly! Kaže da je meni bolje bez tog Bena i onog čudaka Severusa, ona je također izvukla pouku iz avanture s Peveesom i Crvorepom. Crvorep ju je nogirao kad je otkrio da mu je pojela štakora ljubimca, a Pevees je bio malo nastran, uzbuđivalo ga je kad ju je gađao vodom. Ona kaže da oni nisu muškarci(dobro Pevees zbilja nije), da ne zaslužuju komade kakvi smo mi.
Siniša trenutno se fura na look sretni i debeli. Zahtijeva, mislim grebe me po cipeli da mu puštam Hladno Pivo, neki dan sam mu našla, kad sam mijenjala mu mačji pijesak, u kutiji sličice s likom Mile Kekina izrezanih u obliku srca. Mislim da moj mačak ima ljudske homoseksualne sklonosti. Još je uvijek debeo, samo znaš crna boja sužava vizualno pa nije tako primjetiva ta njegova mana. Mačke se još pale na njega. Dobio je neko ljubavno pismo neke mačke ljubimice neke prvašice iz Hufflepuffa. Mislim kakvo je to ljubavno pismo sastavljeno o mijau, mijau. Da umreš! Ali Siniša umire za Miletom. Čak je jednom pokušao ukrasti moj žilet za brijanje nogu, ne možeš brijati noge ovdje u Hogwartsu na električni depilator, nema struje, pa se htio obrijati na ćelavo, ali ga je Celly ulovila, pobjesnila je jer je misla da se Siniša pokušava ubiti.
Klub obožavatelja Maje Šuput se raspao nakon Cellynog i Crvorepovog prekida. Zaključili su da nema smisla nastaviti s radom ako su im se vođe posvađale.
Profesor Dumbledore ne spominje više one događaje sa Severusom, ali ja mislim da on zna da je to Severus napravio Benu. Jednom mi se Cmizdro hvalio kako je odličan u Olkumenciji. Sigurno ima neke veze sa time.
Voldemort i dalje ubija ljude, neki dan je ubio Cellynu prababu koja mu se zamjerila jer mu je pojela omiljenu zmiju. Stvarno svašta, to čak nije ni pisalo u crnoj kronici Dnevnog proroka, već kao zanimljivost.
Sad Celly, Siniša i ja igramo Čovječe, ljuti se! To je vrlo zanimljiva igra, isto imaš kockice i one kružiće po kojima se kreću figurice jedino zavisi na koje ti polje stane figurica i to ti polje onda opsuje. Nikad ne psuje istu psovku dvaput. Jednom kad je polje opsovalo Siniši svetu sličicu Mileta iz Hladnog piva, Siniša nam je pokidao ploču, pa smo je morale popravljati…
Pusa, sad moram ići jer sam ja na redu!
Evo ti slika od Celly…
Image Hosted by ImageShack.us

- 21:36 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>