sarlene the slytherin girl

subota, 14.01.2006.

13. studenoga 1974

Mrzim sebe. Zašto ga nisam ubila kad sam imala priliku??? Zašto??? Onog trena kad sam spustila štapić u glavi mi je odzvanjao glas profesora Dumbledorea, da nije na nama da odlučujemo tko treba umrijeti, a tko živjeti. Danima se skrivam u spavaonici pod izlikom da imam gripu kojoj ne može pomoći ni čudesni pripravci Madame Pomfrey. Zašto se to moralo dogoditi? Zašto je Severus naudio Benu? Sve je to…
Siniša mi se ovio oko nogu, i njemu postaje jasno da se moj svijet ruši. Prvo Magarita umre, zatim, se desilo ovo s Benom. Kažu da će sutra moći krenuti na nastavu. Profesor Dumbledore je ozbiljno zabrinut zbog njega. Kaže da se stvari čine još gorima jer se ne zna je li ta nepoznata čarolija rezultat nečije privatne osvete Benu ili je on samo nasumično odabrana žrtva. Zašto??
Tada mi je sinulo. Uzimam Sinišu i idem, čujemo se kasnije.
NASTAVAK – Kako sam bijesna!!! Otišla sam do profesora i sve mu ispričala. Nije bio presretan kad je čuo da me je Severus učio crnu magiju, ali bez imalo osuđivanja me je saslušao i rekao da bi bilo najbolje da pozovemo Severusa. A zamisli, taj idiot, gad je sve porekao!!! Da stvar bude još gora Dumbly mu je sve povjerovao. Istog trena sam znala zašto.
- Zašto si to učinio?? – dočekala sam ga na hodniku.
- A što sam trebao priznati??? To je sve moja draga Sarlene za tvoje dobro, jednog dana češ shvatiti da ja i ti trebamo biti zajedno!!
- Slušaj me, Cmizdro!!! O tome samo možeš sanjati!!! Ja i ti nikad nećemo biti zajedno!!!
Okrenula sam se na peti, i otišla.
- Na tvom mjestu ne bih bio tako siguran u to!!! To će biti bliže nego što misliš!!!
- Platit ćeš mi za sve; Severuse!!! – rekla sam mu unoseći mu svoju facu. – Uhvatit će te kad se najmanje budeš nadao!!!
Rekla sam i ušla u Dumblyjev kabinet.
- Sarlene, znam kako je kad netko naudi tvojim bližnjima, i tražiš krivca, ali Severus to nije učinio. dobar je on dečko. To što ste učili crnu magiju, kaže da je to na tvoj zahtjev i to me vrlo razočaralo. Nemoj Sarlene da se to ponovi…
- Neće profesore.
Bilo je uzalud protiviti se profesoru.
Mrzim ovaj svijet, ali imam ja još razloga za život. Moram planirati osvetu. A tada sam vidjela svoj odraz u Kaspijanovu bodežu. Slytherinski osmijeh mi se razvukao na licu. Uzela sam nož i rekla:
- Maleni imam zadatak za tebe. Uživat ćeš!!!
NASTAVAK – Severus je izvan sebe. Netko mu je provalio u sobu i izderao sve njegove voljene knjige. Mislim, nisam ja. To je učinio Kaspijanov nož. Učinila sam ga na sat vremena nevidljivim, i pustila ga u Severusovu spavaonicu. Enoga jauče, a Magaline ga pokušava utješiti. Valjda se nešto i u njoj promijenilo.
Malo mi je žao što sam mu uništila sve knjige, ali ipak je zaslužio sve što je učinio. sav je bijes nestao iz mene.
A sada idem posjetiti mog voljenog Bena i vratiti Kaspijanu nož, odčarala sam ga. Ne znam zašto nije to mogao učiniti sam uopće nije bilo teško.
Ah da evo ti i slikica mog voljenog Bena. Mijenjali smo si slike, ja sam njemu dala svoju, bilo je jako teško izabrati neku na kojoj sam ispala super. Evo njegove slike, a iza je pisalo
Image Hosted by ImageShack.us

Sarlene ne zaboravi da te volim. Ben

- 16:15 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>