sarlene the slytherin girl

petak, 13.01.2006.

10. studenoga 1974.

Ne mogu vjerovati da se to dogodilo. Koji je to užas!!! Danas se trebala odigrati metlobojska utakmica između Rawenclawa i Grryfindora. Ja sam oblačila Sinišu, vani je jako hladno, ne smije ići van gole kože, pa mu je mama poslala krzneni kaputić. Vani ispred portreta me dočekao Ben. Morao me poljubiti prije nego što krene u svlačionicu. Nisam imala ništa protiv.
Okrenuo se i otišao. Ostala sam na mjestu sa Sinišom u naručju čekati Celly.
Iz onog smjera u kojem je Ben otišao pojavio se Severus. Sav sretan i s izrazom zadovoljstva na licu.
- Zašto stojiš sama, Sarlene? Čekaš dragog?
- Ne.
- E pa za tvoju informaciju, on neće doći.
- Daj, Severuse, prošetaj i nosi svoju facu Potteru i Siriusu, čujem da su te željni. ( ne znam zašto sam to rekla, ali morala sam se braniti)
- Požalit ćeš sve što si učinila, Sarlene.
Ušao je u društvenu prostoriju, i ostavio me samu na hodniku. Odahnula sam, na trenutak.
Nakon nekoliko minuta dotrčala je neka mala prvašica i vikala da je Ben Broxton ozlijeđen. Potrčala sam što su me noge brže nosile do ambulante. Bio je tamo. Sav krvavog lica, ležao je na krvetu. Uspjela sam se nekako probiti do Bena.
- Ben, tako mi je žao… Ljubavi što se dogodilo?
- Ne znam. Samo sam prolazio kad me opalila neka čarolija, i već slijedećeg trena sam ležao sav krvav.
- Jesi li vidio tko je to učinio?upita Madame Pomfrey
- Ne, bilo je jako puno ljudi.
- Riječ o nepoznatoj čaroliji, sigurno je upotrebljena crna magija. Čini se je čarolija takva da zahvaća samo glavu, vrhunski čarobnjak bi to morao biti…
- Ono što mene brine, je to što je među nama netko tko je u stanju to učiniti…, reče profesor Dumbledore.
Tog trena mi je sinulo. Znala sam tko je to učinio. zbunjeno sam rekla da moram ići i pokupila svoje stvari. Kako mi je to moglo promaći? Kako sam mu mogla dopustiti da to uradi???
Bijes mi je sijevao u očima. Ne znam kako sam ga našla, ali znala sam da će biti u knjižnicu na odjelu ograničenog pristupa.
- Ti si to učinio!!!!
- Što moja draga Sarlene???
- Severuse, ne pravi se glup!!!! Ti si ispalio Sectumsempru na Bena!!!! Severuse pa on sad leži u bolnici i sav je krvav.
- Ne možeš dokazati da sam ja to učinio…
Automatski sam izvukla štapić i stjerala ga u zid.
- rekao si da ću ja požaliti, a sad ćeš ti…
- Što ću ja, ako si tako bila pametna i sve shvatila, zašto me nisi prijavila Dumbledoreu??? Zašto nisi, Sarlene??? A i ako me prijaviš, misliš li da će ravnatelju biti drago čuti odakle ti to sve znaš??? Misliš da će se obradovati kad čuje da mu omiljena Slytherinka uči crnu magiju??? Ne igraj se, Sarlene, sa mnom, nisi se ni trebala petljati s tim glupavim igračem metloboja!!!
Imao je pravo. Nisam htjela ni zamisliti izraz Dumblyjeva lica kad čuje da me ovaj neotesanac učio crnu magiju…
Spustila sam štapić…

- 10:26 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>