sarlene the slytherin girl

ponedjeljak, 02.01.2006.

27.listopada 1974.

Bila sam sa Severusom na… Čovječe, pa ja to ni ne mogu izgovoriti!! Stalno kad ga netko spomene, počnem se hihotati kao da sam izašla s odjela za duševne bolesnike pri sv. Mungu.
Mislim stvarno, što se sa mnom događa…
Voldemort negdje u daljini ubija ljude, a mene to toliko ne pogađa, stalno mislim na… Pa što mi je on mi je samo prijatelj. Joj, u što sam se uvalila! Severus me poljubio na kraju, a ja sam nakon što je završio s tim, okrenula se i zbrisala, točnije skrila sam se u Medičarnici. Bila sam toliko uzrujana da sam si morala kupiti 4 kg čokoladnog čarobnog napitka u prahu. To uzmeš tri- četiri žličice i ubacip u čašu vode, pomiješaš, i možeš piti tekuću čokoladu. Nije nešto posebno, ali ja to obožavam, to mi je kao neki napitak za smirenje živaca.
Gledaj, dio mene misli da je sladak, i on se meni sviđa, a drugi dio želi da ostanemo prijatelji. Dobro nam je i bez te ljubavne zavrzlame.
Celly je pisala ljubavna pisma nekom bezjačkom piscu, mislim da se zove Edgar Alan Poe, tako nešto. Rasplakala se kad smo joj rekli da je on mrtav. Siniša je izgubio dvanaest kilograma, i sad, zamisli ti što je ona žena od moje majke smislila, sad se može natjecati za najljepšeg mačka u Hogwartsu. Svaki dan i noć me davi s pismima i naredbama da ga prijavim. Kad sam to rekla Siniši, on je samo me pogledao kao jesam-li-ja-uopće-normalna. Mislim,to je tragedija što taj mačak neće sve proživiti. Jednom sam ga prilikom uhvatila kako šapicom gladi našu sliku koja mi stoji na ormariću pored kreveta, na kojoj je još u debelom izdanju. Mislim ga prijaviti i odvesti na sastanak Anonimnih liječenih mačaka šećero-ovisnika. Valjda će mu moći pomoći. Još je više u depresiji otkad ga je njegova cura mačka Elizabeth Groonge, iz Hufflepuffa, napucala zbog pretjeranog mršavljenja. Od tada cvili kao da su mu sve lađe potonule.
Hej sad moram prestati pisati, Severus je došao…
NASTAVAK – Osjećam se tako… Tako sam ljuta na samu sebe!! Zamisli na koju sam glupost pristala, ma ja sam takva… Ljubakala sam se sigurno već znaš s kim(sigurno ne sa Siriusom Blackom, mislim taj tip ima privatni fan klub samo u Hogwartsu) u nekom malom spremištu za metle. Ne znam ni kako smo završili tamo, on je nešto rekao, ja sam opčinjeno klimala glavom, povukao me za ruku, ja se nisam previše opirala. Zamalo nas je Filch uhvatio. Mislim, ako nas je tko vidio, ja ću umrijeti od sramote. Bilo bi najbolje da neko vrijeme izbjegavam Severusa. Ja stvarno pričam gluposti, kako ću ga pogledati u oči nakon ovoga…
Ups, moram ići, Siniša je u velikom kolapsu, tetura, srušio se…
NASTAVAK NASTAVKA – Madam pomfrey je otkrila da je Siniša izgubio previše kila, pa sam mora ići na ektremno debljanje, zaključili su kako bi za njega najbolje bilo da se pokuša vratiti na staru kilažu. Sigurna sam da sam vidjela osmijeh na njegovim ustima, ili što već mačke imaju…
Celly se ponovno zaljubila, sad trenutno davi nekog duha s trećeg kata, da se oženi njome kad završi školu i da pobjegnu zajedno u svijet, mislim da se duh zove Peeves. Stvarno ima ukus…
Bliži se Noć vještica, a ja ću se maskirati u mumiju, to mi je nekako najlakše, swad zbilja moram ići, moram nahraniti Sinišu s punomasnim slatkim ovčjim izmetom, to mu je jedna o najdražih poslastica, iako ne razumijem iskreno govoreći zašto…

- 13:02 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>