veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

pišem o.........hmmmmmmmmm.....

Linkovi

URL=http://www.dnevnik.hr]Dnevnik.hr[/URL]
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Sandro
kisswavethumbup
Maychibeljfinosretanparty

Markopartyfinothumbupthumbup

Renatodeadzujomahsretan

Jennyfinomahbeljparty

Tonynutpartysretanwavethumbup


Sarathumbupsretanmah

Igorzujosretanroflparty

Nelchysretanmah

Maja J.(Maychi)sretanroflthumbupparty

Tamarawavesretanthumbup

Čupasretanmahsretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

to sam ja:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
hm....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
pak ja:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
i to....ta slika mi je baš smešna....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hers!




Nešto o meni......


Ime:Sara

Prezime:joj...ma neznam

Godine:14...uskoro

Volim:puno toga...zabavu,frende,frendice.,
family....i još...Sandroja naravnocerek

Ne volim:dvolične ljude...laž,sebičnost,ne mrzim puno toga...

Frendi:Sandro,kissMarko,Luka,Šolta,
Igač,Goran,Tony,Renato,Danijel,
Matija...ma ima ih

Frendice:Maja J.,Maja Š.,Klara,Nina,Anita,Jenny,
Dea,Ivona,Mateja,Tina,Lara,
Tihana,Petra...ima i toga čuda...

LJubav:Sretno zaljubljena!!imam najboljega,najlepšega,naj,naj dečka!!

Moj msn:snovinscak@hotmail.com
Icq:380-331-789
Na chatu se pojavljujem:sa8ry8ta


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



Samo za .. kojega jako volim!!!!kisscerekcerektuzan
Voljeti je lijepo,voljeti je lako,
ali voljeti kao ja ne može svatko...
Koliko te volim to se teško piše jer svaki trenutak
ja te volim još više!

Jednog dana prestat ću disati,
moje će srce prestati kucati,
prekršit ću neka pravila i ponekad lagati,
ali ovo ti mogu obećati-uvijek ću te voljeti...





bedzevi.com,button,badges,priponke,Mrzim skolu
bedzevi.com,button,badges,priponke,Skull, kostur, lubanja
bedzevi.com,button,badges,priponke,Imena:Sara
bedzevi.com,button,badges,priponke,I love you
bedzevi.com,button,badges,priponke,Poljubi me
bedzevi.com,button,badges,priponke,Skull (kostur)
bedzevi.com,button,badges,priponke,Kiss me!

 

[srijeda][27.02.2008.]

..........

waveEi svima!!neznam kakši bi bi bio naslov...pa sam dela točkice kaj neo prazno...hehe.....Puno hvala simaj koji ste mi komalii...tnx....čudom imam prek 60 komentari....ne sam pisala poste jer mi se jednostavno ne dalo.....kod mene je se po starom....v školi i ocjenaj se pomalem oporavljam....danas pišem z matematike...užas...bangdržite fige......valda bum 4 dobila...eekrolleyes..ljubav mi je još super....usput ga pozzam....volim te.....najviše!!!!!na treningaj je v ms dosano....moram iti v selnicu...hehe...tam bu bolje.....neznam kai da još napišem...kak ste vi??još mi sam vi dajte komajte tak čuda....i ja bum vam komala čim stignem......denis nam nede na maturalac....yeah......idemo na Hvar....22.6 do 26.6....joj zakon bu nam......ajd...dosta.....pozzam skoro celi moj razred,Jennu,Deu,Maju,I seeee ostale...i naravno još jemput mojega dečka.....cerekVolim te my love!!!!kisssretancerekajd...puseeeeeee



[ 67 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.