26

četvrtak

ožujak

2015

Šarena teglica

Ovo je jedan zaboravljeni post od prošlog tjedna. Decoupage i teglica za cvijeće pokazali su se kao odlična kombinacija. Ono što me oduševilo je cijena terakota teglice od samo 3,50 kn i jednostavno sam ju morala kupiti za probu. Trenutno krasi stan moje mame, a kako je izgledao postupak u kratko pogledajte u nastavku.







Salvete sam ljepila u dva dijela.







I to je to.
Lijep pozdrav
Ž.

Oznake: decoupage, salvetna tehnika, salvete, tegla za cvijeće, hobby, art, dekoracije, ruže

22

nedjelja

ožujak

2015

Kutija uspomena

Ovo je jedan od onih postova za koji sam se premišljala bi li ga objavila ili bacila u smeće. Probna verzija ispala je odlično, ali danas mi ništa nije išlo od ruke i ispalo je dosta neuredno. Post sam zadržala kao pouku Vama na što da pripazite prilikom decoupaga sa fotografijama. :)

Velika sam ljubiteljica fotografije. U mojoj obitelji, od malena, niti jedan rođendan, druženje ili putovanje nije moglo proći bez naslikavanja. Fotografije su najbolji čuvari uspomena. Iako danas umjesto foto albuma listamo foldere na računalima, neke stvari ostale su iste. Gledajući fotografije prisjećamo se gdje smo bili, što smo radili, koga smo upoznali, kako smo se osjećali. Ideju decoupage fotografija dobila sam pretraživajući internet, međutim željela sam ju prezentirati na neki "svoj način". Kako sam to napravila pogledajte u nastavku.

Osim uobičajenih materijala za decoupage biti će vam potrebne vaše fotke i dobar laserski printer. Fotografije možete isprintati na rižin papir, koji možete pronaći u hobby i uradi sam prodavaonicama, ili na salvetu. Ja sam printala na salvetu i naišla sam na nekoliko problema. Prvo da bi printali na salvetu morate salvetu zalijepiti na podlogu koja bi trebala biti nešto čvršća od običnog A4 papira. Ako koristite selotejp na rubovima velika vjerojatnost je da će vam se boja koja je išla preko selotejpa preliti preko slike. Zato savjet broj 1 riskirajte nekoliko kuna za rižin papir. Savjet broj 2 salveta na koju printate obavezno mora biti bijela bez ikakvih tragova boje ili printa. Savjet broj 3 kupite novo pakiranje ljepila na vrijeme. thumbup



Ovaj puta išla sam na nešto jednostavniju varijantu bez puno printeva baš kako bi kutijom dominirala fotografija. Riječ je o fotki sa mog prošlogodišnjeg putovanja u Veneciju i otoke Lagune.U pozadini prve slike (zanemarimo li mrlje od printa) vidite šareni otok Burano koji jednostavno oduševljava svojim šarmom i jarkim bojama. Na slici u unutrašnjosti su isto tako prekrasne venecijanske gondole.









Kako bi ovo bila prava kutija uspomena, u ovom slučaju sjećanje na putovanje, unutra možete ubaciti nešto što ste na putovanju kupili, pronašli, koristili: ulaznice od muzeja, karte podzemne, račun sa večere, razglednice, ideje su beskonačne...Sigurna sam da osoba kojoj je ovakva kutija namijenjena, a bila je s Vama na putovanju, neće ostati ravnodušna.



Kako kažu i loša reklama je reklama pa za narudžbu vaših kutija uspomena možete se javiti na mail: sarene.kutijice@gmail.com :)

Lijep pozdrav!
Ž.

Oznake: decoupage, photography, gifts, handmade, memories, fotografije, uspomene, salvetna tehnika, uradi sam

20

petak

ožujak

2015

Uskoro na blogu - Decoupage sa Vašim fotografijama



Lijep pozdrav
Ž.

Oznake: decoupage, photography, giftbox

19

četvrtak

ožujak

2015

Easter sale

Kao što sam već u prethodnom postu rekla decoupage je totalno zarazan. Jučer sam malo pregledala što sam sve u ovom periodu napravila i skupilo se dosta radova. Kako bi napravila malo red u sobi, a i dobila nešto novaca za nove materijale i proizvode, slijedeće radove stavljam u prodaju. Za kupnju ovih kutijica i pisanica, ali i za pitanja i komentare javite se na mail: sarene.kutijice@gmail.com.




























Hvala!
Lijep pozdrav
Ž.

Oznake: blog, Sale, decoupage, eastereggs, giftbox

18

srijeda

ožujak

2015

Šarene pisanice

Svi koji se bave decoupagom i sličnim hobijima znaju koliko su oni zapravo zarazni. Svaki dovršeni proizvod tjera te da radiš više i bolje, da testiraš vlastitu kreativnost i sposobnosti. Odlasci u hobby shop za mene su prava mala avantura, kombiniranje boja, oblika, salveta sve je to jako zabavno, ali ako nismo oprezni može postati i prilično skupo. Cijene se od trgovine do trgovine za iste proizvode mogu razlikovati i po nekoliko desetaka kuna, tako da dajte si vremena i obiđite više prodajnih mjesta. Ne morate kupovati samo u hobby shopovima, ponekad ćete neku zgodnu sitnicu pronaći i u kvartovskoj knjižari, trgovačkom lancu, Bauhausu (boje, kistovi..) i na drugim prodajnim mjestima.

Kako se bliži Uskrs ovaj put ću Vam pokazati moje ukrašavanje pisanica decoupage tehnikom. Koristila sam dvije vrste jaja. Jaja od stiropora i ona plastična. Za ovakve radove bolja su se pokazala ona od stiropora. Iako mi se činilo da će ovo biti prilično jednostavno, decoupage na zakrivljenim površinama zahtjeva veću preciznost i više strpljenja. Savjetujem Vam da radije izrezujete manje motive sa salveta te ih pojedinačno lijepite, na taj način vaše će pisanice biti urednije. O samom postupku decoupagea već sam pisala. Kao i kod kutijica postupak je: bazna boja, donji sloj ljepila, salveta, gornji sloj ljepila, završni lak.

Uživajte u slikama.














U ovom primjeru koristila sam veće površine salvete i ljepila u krug. Viškove salvete koji ostaju kod takvog nanošenja jednostavno izrežite (kako na pisanici ne bi bilo neželjenih nabora), a ljepilom izgladite rubne dijelove. Također, ako ste pogrešno izrezali salvetu možete naknadno dodati izrezani komadić, samo pazite da vam se stara i nova salveta ne preklapaju, kako se šarenilo donje slike ne bi vidjelo ispod gornje.








Ne zaboravite da se koristi samo najtanji sloj salvete!





Na prvu rezultat je pomalo „zgužvan“, ali bez brige nakon nanošenja završnog laka i sušenja nabori će se izgladiti.











Za plastična jaja, postupak je bio identičan.







Nadam se da Vam se sviđaju i da ćete se sami okušati u ukrašavanju. Iznenadite voljene osobe unikatnim pisanicama. Što više radite rezultati će biti sve uredniji i kreativniji, zato ako Vam ne ide u početku ne odustajte.

Možete ih naručiti i na mail sarene.kutijice@gmail.com





Lijep pozdrav!
Ž.


Oznake: decoupage, Uskrs, pisanice, easter, eggs, easter eggs salvetna tehnika, diy, hobby, homemade, decorations, gifts, u susret blagdanima

16

ponedjeljak

ožujak

2015

Bojanje tkanine - moje iskustvo

Ove balerinke kupila sam pretprošlo ljeto i s obzirom da su se ubrzo uprljale, suprotno uputama na kutiji da se tkanina ne bi trebala močiti, oprala sam ih četkom i sušila na suncu. I desilo se slijedeće:



Boja je u potpunosti izbljedila, a rubovi su postali žućkasti, tako da su cijelo prošlo ljeto provele u ormaru. Žao mi ih je bilo baciti s obzirom da su stvarno jako udobne, a i đon je ok. Kako je internet pravi izvor inspiracije odlučila sam, povedena iskustvom drugih, okušati se u bojanju tkanine.

Moj posjet hobby shopu rezultirao je kupovinom ova dva proizvoda.



Riječ je o Pentart fabric paint boji za tkaninu na vodenoj bazi, u pink boji baš kao što je i originalna boja balerinki.





Cijena boje je 27kn, a dolazi u pakiranju od 50ml. Boja se nanosi kistom ili spužvicom, a ključni korak je fiksacija boje nakon sušenja peglom na temperaturi od 180 stupnjeva. Ljubazna prodavačica pomogla je u mojim nedoumicama vezano za potrebne proizvode te savjetovala da se boja za kraj umjesto peglom može fiksirati fenom. Kupila sam i kist (13kn), savjet je što uži radi preciznosti.

Prije bojanja balerinke sam dan prije još jednom oprala, osušila, a prije samog bojanja oblijepila crnom trakom kako bi izbjegla neželjene mrlje na bijelim dijelovima i gumi.





Podloga je lidl katalog odjeće iako je zaista neobično ispao na ovoj slici :)

Bojanje je bilo stvarno brzo i jednostavno. Također, boja se izuzetno brzo suši. Već prvi sloj dao je novi look balerinkama. Stavila sam dva sloja boje da bi se pokrile sve greške prvog sloja. Ono što sam odmah uočila je greška koju sam napravila prilikom odabira boje. Ovo je metalik boja te ima sjajan pigment, mislim da bi možda bilo ljepše da je boja mat, zapravo bi onda ispale identične originalu. Već nakon sat vremena boja se osušila (oba sloja), a dodatno sam ju isušila fenom. Na boji stoji napomena da se tkanina može bez problema prati na temperaturi od 40 stupnjeva, što je super.

Slika nakon prvog sloja.




Nakon skidanja izolir trake i selotejpa neki dijelovi gume i tkanine ostali su ofarbani. Uspjela sam ih očistiti acetonom bez problema, tako da je sve skupa dosta uredno ispalo.






Mislim da krajnji rezultat nije uopće loš. Naravno balerinke neće nikad više izgledati kao nove, no bar više neće biti zatvorene u ormaru.
Ako se netko okušao u bojanju cipela ili ima pokoji savjet kako to napraviti još bolje bit će mi drago da to podjeli samnom.

Lijep pozdrav!
Ž.

Oznake: hobby, art, creative, shoes, homemade, hobi, rukotvorine, boje za tkaninu, novi izgled, recikliranje, ukrašavanje obuće, bojanje tenisica, platnene tenisice, staro - novo

15

nedjelja

ožujak

2015

Decoupage – korak po korak

Decoupage je prilično stara i isto tako prilično jednostavna tehnika ukrašavanja predmeta, pri kojoj uz pomoć salveta obične kutije, teglice, nakit, ormari, ogledala, prozori, zidovi…postaju prava mala umjetnička djela. Kako bi se počeli baviti ovom kreativnom aktivnosti potrebno je malo dobro volje i manje financijsko ulaganje u materijal. Za početak potrebni su slijedeći proizvodi:



Bijela akrilna boja – mat
Decoupage Lak/ljepilo
Lak na vodenoj bazi
Kutijica/drveni proizvod koji ćete ukrasiti
Salvete
Kist




Korak 1

Nakon što ste odabrali predmet kojem želite napraviti novo ruho, on se boja bazičnom bijelom bojom. Kako bi ispalo što urednije nanosite najprije tanji sloj dok kist ne bude gotovo suh te slijedite smjer godova drveta. Boja ne mora biti nužno bijela ali mora biti svijetla kako bi se ukras na salveti što bolje uklopio na podlogu te kako ne bi imali neželjenih boja i tragova boje ispod slike. Ostaviti boju da se osuši.







Korak 2
Dok čekamo da se kutijica suši bacamo se na krojenje. Ovo je zapravo najzanimljiviji korak jer osmišljavamo kako će predmet na kraju izgledati i o dobro odrađenom poslu ovisi krajnji rezultat . Salvetu je potrebno prilagoditi podlozi i pri tome biti vrlo pažljiv i precizan, jer jednom kada se salveta zalijepi to je to. Mogućnosti su stvarno neograničene, a rezultat ovisi isključivo o vašoj kreativnosti. Ono što je bitno napomenuti kod salvete se stavlja samo najtanji sloj, koji je gotovo proziran kada ga odvojite. Možemo stavljati dio po dio, manje oblike i sličice ili veće površine kao što je slučaj na ovom primjeru.



Korak 3
Na područje koje želite obojiti nanosi se ljepilo, zatim se stavlja željena izrezana slika. Nakon što se ona pažljivo položi krećemo sa nanošenjem ljepila sa gornje strane salvete. Na premalo niti previše. U slučaju previše ljepila može doći do trganja salvete. Također, pažljivo nanositi od sredine prema rubovima, a rubove pažljivo za kraj popraviti kistom. Prekrite sve željene dijelove, ali neka neki dijelovi ostanu bijeli, ponekad manje je više. Ostaviti da se suši.





Korak 4
Ovo je već faza u kojoj je proizvod poprimio krajnji izgled i izgleda prilično zanimljivije nego u startu. Kako bi se proizvod na kraju u potpunosti zaštitio od vanjskih utjecaja nanosi se završni lak. Ponovno ostaviti da se osuši.

I ovako izgleda moja kutijica na kraju. Mogu reći da se prilično zadovoljna.





Cijeli postupak može biti prilično brz, međutim dajte si vremena. Što strpljivije radite boja će biti ljepše nanesena, crte će biti preciznije, neće biti trganja salveta, curenja boje i ljepila. Ovo je super tehnika opuštanja, bolje dva sata i rezultat uredan lijepi ukras, nego pol sata i ukras koji ćete spremiti u ormar.
Pa potičem i sve druge da se zabave i iskušaju svoju kreativnost. Bliže se blagdani pa zašto ne pokloniti nešto unikatno, drugačije, nešto iz srce što smo sami izradili i osmislili.

U koliko Vam se sviđaju ovakvi proizvodi, a niste dovoljno hrabri da bi se okušali u ovoj tehnici, možete ih naručiti od mene na mail sarene.kutijice@gmail.com. U skladu sa vremenom u godini trenutno su mi omiljeni Uskrsni motivi, no rado ću napraviti nešto i po Vašem odabiru, mogućnosti ukrasa kao i predmeta neograničeni su.


Lijep pozdrav!
Ž.

Oznake: decoupage, hobby, art, Sale, creative, giftbox, easter, bunny, eggs, colors, happines, handmade, homemade, rukotvorine, hobi, akrilne boje, salvete, salvetna tehnika

Sljedeći mjesec >>