A NASLOV, KAJ ME J****???

opet nekakav remonta bloga
ko da su popizdili
npr. jutros sam imala neku inspiraciju
i onda mi kazhu da se premjeshtaju na drugi server pa ja ne mogu pisat postove ni komentirat
i shta onda
nadrkana od ovog stana uzhasa u kojem se s nikim ne slazhem pochevshi od mame
odem u shkolu
nakljukana lexaurinima
i tamo mi je sve super
dobijem 5 iz povijesti (dodushe samo iz referata)
3, 2 iz njemachkog shto je s obzirom na vrijeme koje sam provela za stolom bilo za ochekivati

zadnjih 3-4 dana konstantno pijem neke tablete za smirenje
ne mogu dochekati taj split
novi ambijent, nove ljude
novu SEBE

sve vishe razmishljam o bozhichu, tim slatkim poklonchichima
shta chu mu kupiti?
prvi bozhich, a da ja nisam singlica*
prvi bozhich kojem se istinski veselim
iako neche biti uz mene, kupiti chu mu neki parfemchich, usrechiti ga
a onda
dochek nove godine
i kad prodje i to
adio zagrebe

razno-razne pizdarije, problemi oko mene
ali zhivot ide dalje
ja nishta ne mogu jer nisam osoba dovoljno hrabra za oduzeti samoj sebi zhivot i to nikada ne bih htjela
jer tko zna što me cheka sutra?
previshe volim samu sebe, ljude oko sebe; ja sam jebeni optimist

ah, splite... budi spreman jer ja dolazim

MANJE POZNATE RIJECHI:
*singlica - solo cura, cura bez dečka

01.12.2006. u 11:01
° 11 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Image Hosted by ImageShack.us

- 17 godina
- Zagreb / Split
- opcha gimnazija
- optimistichna
- sometimes sugar, sometimes spice, but always nice
- obozhavam techno i cajke
- svog dechkicha volim najvishe na svijetu
- umrla bih bez svog SILVER iPOD-a
- prolazim s... hm, hm...
- volim chupa chups lizalice (od jabuke ili od limuna)
- pushim, pijem,... odana svim porocima...
- non-stop sam na nekim dijetama al sve su nekak bezuspješne... :(
- i javi mi se na msn... beba_sarchy@hotmail.com

SHTO MENE CHINI JAKOM...

"...Moj zhivot nije lak al barem imam stila..."

"...Kada te slome i srushe ti SVE leti dalje sam, dole ne gledaj, NE..."

"...Nitko me josh nigdje nije pozvao... Pa idem SAMA, nema shta..."

"...Snovi, nada, sedativi... Od necheg mora da se zhivi..."

"...Kada jednom budesh njezhan, kasno je da budesh grub..."

"...Svetica i kurva... Sve po potribi..."