Ak' bi to ikako moglo..da mi ak' vec ocete ostaviti koment, ostavite u vezi posta..ne kojekakvih pozdrava i slicno..glupo mi je kad otvorim komentare i ocekujem osvrt neki na post i vidim neki pozdrav ili navrati na moj post..trudim se pisati sto krace da se neko ne bi smarao citajuci..pa et..valjda ne trazim puno .. hvala..

ono sto mi prvo padne na pamet !
Aldin*moj momak
Bus*mrzim gradski prevoz,ali ne mogu bez njega
Cipelice*kupila sam si karirane i zelene
Dama*s kamelijama
Ena*najljepse ime
FicHo*slatko auto
Gard*neophodan
Huligani*hejt dem
Igla*bljak
Jard*stalno slusam o tome
Karta za iron maiden*tako bih je voljela dobiti
Lana*tako sam se trebala zvati
Ljeto*volim
Mama*najbolja na svijetu
Noj*glupa zivotinja
Oka*nadimak moga muzha
Parkovi*obozavam ih
Ringispil*moja ljubav
Sestra*najvise na svijetu
Tata*volim
Ulizice*fuj
Voz*volim
Zdravlje*volim biti zdrava
******

  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Inace, ovo mi je 9340324. blog po redu.. ugl prestanem pisati jer nemam nes pretjerano vremena za to..s ovim blogom isto tak\' nist\' ne obecavam..pisem ga sa svoju dusu i jer mi je uzasno dosadno u ovaj utorak navece, jer nisam izasla vanka.Bolio me stomak :( .sad sam okej, hvala na pitanju :)
ovdje cu pisati sve sto mi padne na Um te isto dijeliti s vama, logicno :)
pjesme,price,razmisljanja,
pozdrave..sve sto se meni u trenutku ucini zanimljivim .

Linkovi

moj dernek.ba profil
asocijacija u kojoj radim
druga asocijacija u kojoj radim
super stranica za mlade u BiH
online knjige-tu volim nes procitati kad mi se ne da do biblioteke











srijeda, 09.07.2008.

sta me natjeralo da opet pocnem pisati..

Free Image Hosting by FreeImageHosting.net
vec imate nest otprilike naskrabano tu u opisu bloga..znaci, utorak navece, ja trebam ici vanka, ali stomak zaboli uzasno..ne mogu vani...lutam po nama u BiH poznatoj stranici sto mi vec postaje dosadno..te idem na raznorazne blogove..blogger.ba, blog.ba..itd..i tak dodjem do blog.hr..lutam tak po nekim blogovima..posjetim jedan svoj stari :D..i slucajno naidjem na jedan kloji pokusavam naci citavo jutro gdje nadjem meni poznat text..i tak ja kontam kontam..odakle bi mi bio poznat..pa cura je to napisala na svom blogu :S i sjetim se jednog svog texta..pretrazujem po kompu..i nadjem ga :| isti ..citavih 30ak redova..istina, dodala je 4-5 redova :| kak sam dalje listala blog doticne, nasla sam jos jedan tak text, isto tako poznat..znate vec o cem' se radi..cak se nisam ni nervirala..jbg..ak djevojka nema nest svoje, nek uzme..al me to podsjeti na moje stare dane kada sam ja postala svakojake gluposti i skrabotine..pa mi dodje da pocnem opet sa tim..i et..tako sam opet tu medju vama..zazelite mi dobrodoslicu..valjda se nisam previse raspisala za pocetak :)
pozdrav iz sunCanog Sarajeva :)



| komentiraj! (5) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.