< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Sve i svsta...mah
...citaj pa ces znat...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Miica...the best...
...Sonjitica...
...mala Sandica...
...Mislav...
...Sodarka...
...Frckava Cella...
...T3na...
...Dizajn blog...
...Lukacica...
...WeeD...



Nekaj o meni:

-Saramah

-razred: 7.dsretan

-skola: Kumiciczujo

-frendovi: svi iz raz.,
s rukometa, iz cvjetnog
i iz podbreznice...smijeh

-slusam: stranopjeva

Moja slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Volim:

-Silviacerek
-frendovesretan
-razredyes
-rukometyes
-Dinamonaughty
-lizalicefino
-podbreznicuthumbup
-more (VIR)cerek
-ograde...lol...
-muzikupjeva

Ne volim:

-retardirane ljudepuknucu
-ljude koji lazulaze
-Hajdukburninmad
-zubarazubo
-cevaperolleyes
-sirnono
-skoluheadbang


Slikice od moih frendovayes:

zujoMia:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


zujoTena:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoIwka i ja:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoTena i Mia:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoRaich:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoKruška:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoDacko:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


zujoĐani:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


zujoŠljem:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoWeeD:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoCella i Tena:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoMirela i Veronika :
Image Hosted by ImageShack.us



zujoMirela i Raich:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


zujoTena,Lana i Ana:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


zujoAna,Lana,Mia,Tena,Iwana
Helena,Marija i Ida:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


zujoPaky:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


zujoIda i Marija:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


zujoSonja i Mimi:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoSonja i Sanda:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoSinkica:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoRaich i Dinek:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoLana:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


zujoRajko:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoMia:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoTena:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoCure i raz. s raskom:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


zujoPaky u bundeku:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoKojčinka:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoMartinovićka:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


zujoMirela i Raich:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoKrušlin:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoIwka i Yameysi:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoŠljem:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoBubi:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoVeronika:
Image Hosted by ImageShack.us



zujoMia:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





...neke slikice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


*...Oprosti za sve jer sve
si mi bio, ne nije, nije kraj,
u ljubavi znaj nema pravila...*


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


*...Godina nova, svima donese
srecu, u novo ljeto ja bez tebe
necu, tacno u ponoc, iskreno i od
srca, zelim da tvoje srce za mene
kuca...*


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



*...Volim osmjeh tvoj,
bas dobro ti stoji, jos
ti bolje stoje poljubci
moji...*


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


*...kako cu zivjeti s tim,
ako ti srecu poželim...*


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


 

subota, 19.01.2008.

...gotovo...

evo i mene napokon...
nisam dugo vec pisala post, fala vam na komentarima...
ova nova godina mi je fkt bila najbolja u zivotuyes...
iam ja dobar razlog za to...lol...
satara godina najbolja, a ovaj dan najgori...a jbg...
sve sta je lijepo kratko trajecry...eto, bar je trajallo 20 dana...
i to je nesto, ali opet...necu ja to tak brzo zaboravit....trebat
ce vremena...al fkt ga volim...ne kuzim ni ja sama sebe....ali
to je nkj nevjerojatno kak ja tog decka volim...i tak...neam nikaj
odredeno za pisat...samo neam ni inspiracije, jer mi je ovaj dan
fkt najgori u zivotucry...ne zanm kaj da vam pisem...
i tak...pocela je skola, nemrem se nikak priviknut, uopce ne pisem
nikakve zadace ni nis, nemrem se priviknut, najrade bi da su ljetni
praznici, ono najdulje treju...joj, sad sam se sjetila Vira...ja bi na vir...
e ova recenica mi je tak neak...ne zna kak, al mi je tak...lol...
"...sve sto je lijepo kratko traje..."
i sad mi svi govorite, kaj bar si imala sansu, al puno mi to kao znaci,
kad je GOTOVO...joj, jesam retardirana, necu sad tu nekaj brijat bez veze
rade idem....ajd pozzz svima...i Silvio volim te...



| komentari (34) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.