Zoka Design
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design
Ma££a BeBa - Blog.hr

nedjelja, 19.07.2009.

I £oVe YoU!!












19.07.2009. u 17:34  2 ×  Komentara × Print  #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

B£oG PosVeCeN:

♥ Va£entinisretan
♥ We£inisretan
♥ Dariusretan
♥ TuTisretan
♥ i sVim £jUdima kOje vO£im i dO kOjih mi je sta£O♥









 

VraTi mi se AnDe£e.. zajeDnO mOzemO sVe!!!!
<3<3<3<3



BiO si mi sVe.. g£aVni £iK iz skO£iCe!!


















Mrzim kaDa me pOVrijeDe OsObe kOje VO£im i DO kOjih mi je sta£O!!

PriCajU O meni.. neznajU pa £azU!!

Fa£is mi DO bO£a i DrUgi pUta CU pameTnije!!

Sve Ove sUze stO niz £iCe tekU, nisU Vatra, a£i ipak pekU. Jer mnOgO je teskO kaDa Dusa zabO£i, kaDa nisi sa Onim kOga ti srCe vO£i!!

NikaD te nitkO neCe VO£jeT Ko Ja.. NikaDa!!

Oprastam sVima stO sU mi se iza £eDa smija£i. OprasTam sVe, a£ UspOmene na njega mi ne DirajTe!!

I U DObrU i U z£U ja bez Tebe ne mOgU!!





 

 


I £OVe my friEnDs!!cerekcerek
cerekcerekI £OVe MiCkO!!
I £OVe my fami£Y!!cerekcerek


cerekVO£im:cerek

KiKucerek
cerekVa£entinU
VeDraNucerek
cerek£anU
MartinUcerek
cerekWe£inU
SaNjicUcerek
cerekMiHaE£U
KaRO£inUcerek


£uKa & Ja


£ana & Ja


Ve£iNa i Ja


Sanja & Ja



£uka & Ja


Fi£ip & Ja



VeDraNa & Ja


Vedrana & Ja


Vedrana & Ja


Dajana & Ja




Darija & Ja


Va£eNtiNa



Ma£O MoJiH S£iKa:
















cerek

 



 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka <> Design
Image hosting:
<>
Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad