Zoka Design
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design
=( =( - MaŁŁa BeBa - Blog.hr

nedjelja, 19.07.2009.

=( =(

UpoznaŁi smo se sasvim sŁucajno, igrom srece jedne zaboravŁjene sudbine.. Dani su proŁaziŁi, a ja sam se sve vise zaŁjubivaŁa u tebe. HtjeŁa sam ti se poŁako, aŁi sigurno pribŁiziti, a na kraju si ti tako ucinio. PribŁizio si se ti meni. BiŁi smo nesto vise od prijateŁja.. Jako dugo sam kriŁa od tebe to da te voŁim.. saznao si onda kada je vec biŁo uzaŁudno nesto u vezi nas. Vrijeme je poŁako kŁiziŁo satom zaborava. Ja sam znaŁa da je moja Łjubav prema tebi biŁa zabranjena. ShvatiŁa sam da sam samo jedna u nizu koja te voŁi. Sada kada je sve to prosŁost, zeŁim te zauvjek zaboraviti, zeŁim da budes samo uspomena moje mŁadosti.. crycrycrycry

19.07.2009. u 17:24  0 ×  Komentara × Print  #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

BŁoG PosVeCeN:

♥ VaŁentinisretan
♥ WeŁinisretan
♥ Dariusretan
♥ TuTisretan
♥ i sVim ŁjUdima kOje vOŁim i dO kOjih mi je staŁO♥









 

VraTi mi se AnDeŁe.. zajeDnO mOzemO sVe!!!!
<3<3<3<3



BiO si mi sVe.. gŁaVni ŁiK iz skOŁiCe!!


















Mrzim kaDa me pOVrijeDe OsObe kOje VOŁim i DO kOjih mi je staŁO!!

PriCajU O meni.. neznajU pa ŁazU!!

FaŁis mi DO bOŁa i DrUgi pUta CU pameTnije!!

Sve Ove sUze stO niz ŁiCe tekU, nisU Vatra, aŁi ipak pekU. Jer mnOgO je teskO kaDa Dusa zabOŁi, kaDa nisi sa Onim kOga ti srCe vOŁi!!

NikaD te nitkO neCe VOŁjeT Ko Ja.. NikaDa!!

Oprastam sVima stO sU mi se iza ŁeDa smijaŁi. OprasTam sVe, aŁ UspOmene na njega mi ne DirajTe!!

I U DObrU i U zŁU ja bez Tebe ne mOgU!!





 

 


I ŁOVe my friEnDs!!cerekcerek
cerekcerekI ŁOVe MiCkO!!
I ŁOVe my famiŁY!!cerekcerek


cerekVOŁim:cerek

KiKucerek
cerekVaŁentinU
VeDraNucerek
cerekŁanU
MartinUcerek
cerekWeŁinU
SaNjicUcerek
cerekMiHaEŁU
KaROŁinUcerek


ŁuKa & Ja


Łana & Ja


VeŁiNa i Ja


Sanja & Ja



Łuka & Ja


FiŁip & Ja



VeDraNa & Ja


Vedrana & Ja


Vedrana & Ja


Dajana & Ja




Darija & Ja


VaŁeNtiNa



MaŁO MoJiH SŁiKa:
















cerek

 



 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka <> Design
Image hosting:
<>
Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad