Zoka Design
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design
Za MiCkiJa!! =( =( - MaŁŁa BeBa - Blog.hr

nedjelja, 19.07.2009.

Za MiCkiJa!! =( =(

NikaD se nismO pOŁjUbiŁi niti smO ikaDa OsjetiŁi strast DODira, VreŁih Usana, a ipak smO se vOŁjeŁi. Mi se nikaDa nismO vODiŁi za rUke, niti smO gŁeDaŁi zajeDnO zaŁaske sUnca, aŁi gŁeDajuci ih U sUtOnU Dana.. biŁi smO bŁiski.. bŁiskiji negO mnOgi DrUgi.Ja nikaD nisam zaspaŁa na tVOjim grUDima, a tOŁikO sam pUta njeznO kŁiziŁa prstima pO tvOjim vestama i biŁa sam nasŁOnjena na tVOje tijeŁO. 1o0o0 pUta sam ŁezaŁa bUDna saTima i razmisŁjaŁa O tebi. NismO se nikaD prObUDiŁi rascUpane kOse jeDan pOkraj DrUgOga.. NikaD ti nisam UspjeŁa reci sve stO sam namjeraVaŁa, sVe stO sam DUgO zeŁjeŁa i nisi nikaD viDiO sjaj U mOjim Ocima pri pOmisŁi na tebe. Ti nisi cuO kakO zVUci tVOje ime kaDa ga izgOVarajU mOja Usta. Ti nisi DOziViO kOŁikO bezVezan i gŁUp je sVaki Dan bez tebe. Nisi nikaDa ViDiO One maŁe, sitne stVari, kOje tOŁikO gOVOre OnU istinU. A ipak.. sU me tVOje Usne ŁjUbiŁe. OsjecaŁa bih tihU jezU OD DoDira tVOjih rUkU. SVa U zanOsU ŁjUbaV, nasŁOnjena bih biŁa na tVOje tijeŁO, gŁeDaŁa bih tVOje tOpŁe Oci, sŁUsaŁa najŁjepsU pjesmU..mOje ime na tVOjim Usnama. ZbOg tebe sam zivjeŁa, zbOg tebe sam pOstOjaŁa i citaV sVOj sVijet graDiŁa. Tebe sam iskrenO VOŁjeŁa, U mOjim snOVima te ŁjUbiŁa. U sVOme srcU te nOsiŁa, DUbOkO U njemU te zakOpaŁa. TamO.. ziVjet ces DOk bUDem i ja ziVjeŁa.

19.07.2009. u 16:34  0 ×  Komentara × Print  #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

BŁoG PosVeCeN:

♥ VaŁentinisretan
♥ WeŁinisretan
♥ Dariusretan
♥ TuTisretan
♥ i sVim ŁjUdima kOje vOŁim i dO kOjih mi je staŁO♥









 

VraTi mi se AnDeŁe.. zajeDnO mOzemO sVe!!!!
<3<3<3<3



BiO si mi sVe.. gŁaVni ŁiK iz skOŁiCe!!


















Mrzim kaDa me pOVrijeDe OsObe kOje VOŁim i DO kOjih mi je staŁO!!

PriCajU O meni.. neznajU pa ŁazU!!

FaŁis mi DO bOŁa i DrUgi pUta CU pameTnije!!

Sve Ove sUze stO niz ŁiCe tekU, nisU Vatra, aŁi ipak pekU. Jer mnOgO je teskO kaDa Dusa zabOŁi, kaDa nisi sa Onim kOga ti srCe vOŁi!!

NikaD te nitkO neCe VOŁjeT Ko Ja.. NikaDa!!

Oprastam sVima stO sU mi se iza ŁeDa smijaŁi. OprasTam sVe, aŁ UspOmene na njega mi ne DirajTe!!

I U DObrU i U zŁU ja bez Tebe ne mOgU!!





 

 


I ŁOVe my friEnDs!!cerekcerek
cerekcerekI ŁOVe MiCkO!!
I ŁOVe my famiŁY!!cerekcerek


cerekVOŁim:cerek

KiKucerek
cerekVaŁentinU
VeDraNucerek
cerekŁanU
MartinUcerek
cerekWeŁinU
SaNjicUcerek
cerekMiHaEŁU
KaROŁinUcerek


ŁuKa & Ja


Łana & Ja


VeŁiNa i Ja


Sanja & Ja



Łuka & Ja


FiŁip & Ja



VeDraNa & Ja


Vedrana & Ja


Vedrana & Ja


Dajana & Ja




Darija & Ja


VaŁeNtiNa



MaŁO MoJiH SŁiKa:
















cerek

 



 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka <> Design
Image hosting:
<>
Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad