sarajevski

26.02.2005., subota

Jeeeee

Jeeee...jeeeeee..jee...jeeeeeeeee...jeeee.... jeeeeejeeeeeeee. To bi u prevodu značilo položio sam, jeeee... Baš sam ja pametan, bolje rečeno strašno pametan...i položih ispit k'o da ga nikad nije ni bilo...onako, s nogu. Ušao ja kod profe, hu-ha-ovo-ono, i kaže on "Kolega, dajte index". Inače, to mi je najdraža rečenica u životu...vjerujem i svim ostalim studentima..."Kolega, dajte index", kako to samo lijepo zvuči. Nema tog planinskog potoka koji ima ljepši zvuk i nema te ptice koja ljepše pjeva od profesora kada to izgovara...sa tim trebamo nastupiti na evroviziji, na MTV Awards i malom šlageru...
Uglavnom, još jedan da položim+diplomski i čitaćete blog jednog inžinjera...još malo, još malo...
I hvala vam svim što ste mantrali za mene, što ste mi pružili podršku kada mi je najviše trebalo, hvala udruženju mantraša iz Chichaga, pod nazivom "Mantram ja, mantraš ti", koje je bilo na mojoj strani, hvala vladi Narodne Republike Kine što mi je organizovala masovnu telepatsku podršku, hvala Tibetancima što su sjedili u čudnim položajima zbog mene, hvala Antifašističkom Vijeću Žena Jugoslavije (AFŽ), hvala svima onima koji su slali pisma podrške i gole slike, hvala mojim sponzorima i vijernim navijačima, bili ste mi drugi igrač... :p
- 20:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Dio interneta (iznad Sarajeva) za ispoljavanja vlastitih frustracija..

Free Counters

Linkovi

G-mail svoj ima...heeej...

sarajevski@gmail.com
(Thanks Leeloo)