sarajevski

02.02.2005., srijeda

BIG BANG !

Evo tek sad sam, po prvi put nakon "velikog praska", uspio da otvorim ovaj svoj blog. Nemam pojma zasto, ali nisam mogao otvoriti jedino njega...hm...ponovo neka zavjera ;)
I ovo me pravo nervira...izgubio sam post...onaj o depri. Ustvari jebo post, imam ga na računaru, ali komentari vezani za njega su mi bili specijalno dragi...zato ću ja fino sad iskopirati taj post, sve sa komentarima, i ponovo ga objaviti. Pa nek' crknu dušmani :))

Sreća pa imam i mirror blog...do sada nije padao i mogu reći da se u njega puno više pouzdam nego u ovaj...jebiga...
No, šta da se radi - idemo dalje!

Nemrem ja sad kopipejstat sve ono što sam tamo pisao, ali eto, čisto ako nekoga zanima:

http://sarajevski.blogger.ba

Ajde, pozdrav svima!
- 23:15 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Dio interneta (iznad Sarajeva) za ispoljavanja vlastitih frustracija..

Free Counters

Linkovi

G-mail svoj ima...heeej...

sarajevski@gmail.com
(Thanks Leeloo)