nedjelja, 13.08.2006.

Sa malim ZAKAŠNJENJEM.......

Hy ljudi....kako ste mi vi?? Evo kako naslov govori ispričat ću vam što se dogodilo na putovanju na Roglu ( za one koji ne znaju gdje je to- U Sloveniji )...Krenuli smo mi sa odbojkaškim klubom na Roglu..prvih par dana je bilo užasno dosadno zijevdok se jedne večeri nisu pojavili Englezithumbup( ne lažem...došli su nam u sobu i nisu htjeli izaći ). Jedan se totalno zapalio za menethumbupblablacerekkiss...Samo da znate bio je pijan ludpa me je iskreno bilo strah izaći s njim...Inače bi zabrijali... a bio je tako zgodan
bangbangbang...Čak me je zvao u sobu ali ja sam izmislila nešto...kao umorna sam i spava mi sezijevzijev..A bilo je tako dobro u njihovom društvu...Slijedećeg dana sve cure su bile u bedu zbog njih...Odlazili su...Otpratili smo ih do busa i zagrlili se ja i Ben(onaj pijan tip od sinoć)...Razmjenili smo si brojeve i obećali da ćemo ostat u kontaktu...Ali znate...poruka je 8 kunaburninmadludheadbang...tako da sam mu poslala poruku 6 puta i potrošila cijeli bon...Ostalih 4 dana nije bilo ništa posebno... a da,da,da- Trebali smo svaki dan ići na bazen...ali 3/4 cura je dobilo menstruaciju( uključujući i meneburninmadburninmad) tako da je i to propalo...Glavno da smo se dobro zabavili s Englezimablablacerekthumbup To je bilo sve...KISS!!!!!!!!

22:31 | Komentraj (4) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright by:MOJE FANTAZIJE............ Dizajn by:Freaky Layouts