studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

nedjelja, 05.11.2006.

opet škola...

headbangjooojjj....ovih 5 dana prošlo tak brzo...bang....al nea veze....još malo i gotovo prvo polugodište(23.12)...jedva čekam.....i tak....ja sad malo išla po blogovima,i skontala da svi moji prijatelji sad imaju blog,a ja imala već 100,al mi jedan nije bio fora il sam svaki put zaboravila lozinku..il tak nešt..headbang..al ok....mislim da se više neće ponovit(sam se nadaj...lud)....lol......al ewo pročitala sam na nininom&anitinom blogu da su spomenile tulum kod marina..pa eto i meni ideje malo da vam nešt piše....reko nama marino da će u četvrtak bit sam,da mu starci valjd negdje idu...i tak on napravio kao neki tulum...lol....došli mi svi...bila puna kuća..thumbup....i on nama kaže budite malo tiši,baka mi je kod kuće..a mi gotovi..... dođe njegova baka gore,jer je skontala da se gore nešt događa...lol...i potrpa on nas u neku malu sobu da nas baka ne skuži...lol....ja sam pukla od smijeha.....i sad ona ide pregledavat sobe i otvori vrata di smo mi bili...a mi sam stojimo i blejimo u nju...i krene ovaj jedan vanja prvi van i mi svi za njim...jedan se nije uspio izvuć iz sobe pa je osto ispod kreveta...(jadan gala...bang)....i kaže baka ...ajmo svi van,samo cure mogu ostat..lol...a šta bi mi same tamo radile...bang...i tak da smo se svi pokupili i ošli u dvoranu da se vani ne smrzavamo....i to je ugl. to....aj sad idem po ostalim blogovima,a vi komentirajte....pozz....pusa svima.....party.................

by:saRah.....wave.....................



| komentari (17) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.