...DROP DEAD...fresh til death...

srijeda, 23.08.2006.

JOY AND SORROW

Ljudeko moji evo ja vam opet pishem novi postek zato kaj sam vas odlučila malo razveselit i ne ostavit vas opet da čkate preko 2 tjedna,al ovo je zadnji jer sljedeći neće tak uskoro iz vrlo dobro znanog razloga koji je lijenost i naravno nedostatak inspiracije pa nemam ja tako zanimljiv život ko Dora Jurišić
zagrebačka srednjoškolka koja u OK-u ima svoju rubriku.Zakon mi je ta cura.Vjerojatno je to jedan od prvobitnih razloga zašto ja uopće kupujem taj časopis.Načitala sam se glupih članaka o US5,Tokio Hotelu i ostalim pederčičima,a ono da napishu nekaj o Metallici,možda o My Chemical Romenceu???Ne jer u OK-u nema mjesta za pravu glazbu već sam za pop izvođaće koji su si nekim čudom umislili da su rockeri il još gore punkeri.Grooooooooozno!!!Jedino što mi je dalo josh ikakvu nadu da ga kupujem je to što je u najnovijem broju izašao članak o Bullet For My vALENTINE jer se nekim čudom neka inteligentna cura odlučila poslat pismo!!E pa curo iskreno zahvaljujem!!!A ja sam ga prepisala malo "začinila" i evo objavila!!!Uživajte!!!


Bullet for My Valentine

Opaki metalci

Već sam naziv Bullet for My Valentine što u prijevodu znači „metak za moju dragu“dokazuje da je ovaj četvorac preotkačen i žestok.Njihov najnoviji hit Tears don't fall im je omogučio i svjetsku slavu vrteći se po najpoznatijim svjetskim tv i radio postajama.Grupa čiji su članovi pjevač i gitarist Matthew tuck,gitarist Michael Paget,basist Jason James i bubnjar Michael Tomas osnovana je prije 7 godina u Walesu.Na početku karijere nazvali su se Jeff killed John,ali su srećom odlučili promjeniti ime.Svoj prvi album „Poison“ objavili su lani(prije toga objavljivali su singlove) i njime su se proslavili.Njihov je glazbeni stil žestoki heavy metal pomalo sliči punku.Fanovi ih cijene i zbog izvrsnih nastupa uživo,koji su uvijek spektakularni(na jednom su koncertu publici priredili izneneđenje kad je sa stropa počela pljuštati umjentna krv,kao u filmu „Blade“).Pjevač Matthew Tuck rođen je 1980. u Bridgendu u južnom Walesu.Prati ga glas da je veliki zavodnik,a on to ne nastoji opovrgnuti.

- 13:05 - ...pohvale... (62) - trošit boju za kiss&pozz.haha -