...DROP DEAD...fresh til death...

utorak, 25.07.2006.

JOIN ME IN DEATH

Evo ljudi ja ću kratko,net mi je šteko pa nisam stigla napisat novi postek,nemam bash vremena uskoro ću opet na more
tak da...
volim vas sve
slušajte him i my chemical romance
i naravno blinkich moj najdraži
sorite zbog duljine posta
neeeeeda mi se
ionak neznam kaj da vam naapišem
ne događa se niš interesantno
kad bude
napishem
sorite fackat zbog duljine posta
jaaaaaaaaaaako mi je žao
komentirat ću vas
evo vam nekaj o my chemical romanceu

My Chemical Romance

Nove Gothic Punk nade

Njihov najnoviji album iz 2004 godine jednostavno nemožete zaobići, njihov prvi hit koji je predstavljao album Three Cheers For Sweet Revenge je Helena koji se vrtio po Mtv-u i Vivi.Drugi hit je osvojio čak platinastu naknadu za najslušaniji singl punk grupe u SAD-u,a to je sing I'm not okay.Treći singl nije imao ni blizu tako dobar uspijeh kao predhodna dva,a to je Gost Of You.Ovaj ambiciozni punk-rock petorac dolazi nam iz ne baš tako sujsjednih Sjedinjenih Američkih Država,točnije iz New Yourka.Frontmen grupe je Gerard Way koji je pjesmu Helena napisao za svoju pokojnu baku koja ga je poučila čarima punka.Gerard kaže-imao sam naj cool baku na cijelom svijetu i najmanje što sam za nju mogao učiniti jest posvetiti joj pjesmu!!! Obožavatelji bi trebali zahvaliti takozvanoj „cool baki“ jer je upravo ona zaslužna za dobivanje insipracije ovoga benda.Bend se sastoji od Gerarda, Mikea,Raya, Franka i Matta.


evo to sam vam ja slagala
kaj nije supač
kisssaaaaaaaaaa