...DROP DEAD...fresh til death...

petak, 30.06.2006.

IS KILLING ME SO...BUT WHY??=))

Evo ljudi moji dragi predragi najdraži došo dan da ja napišem nju post
pa krenimo
danas idem gledat s rijom neki film u kino
ha ha ha ha ha ha ha ha ha
kako mi se neeeeeeeeeeeeda pisat
i bila vam ja danas na treningu i naš trener se celo vreme zezo s nama tak da se ja uopće nisam mogla skoncentrirat
npr veli meni rija onak slučajno ajd sara očeš ti bit prvi il ću ja bit prvi i ja kažem ja ću bit prvi
i on se tam trga od smeha
i tam svima govori kaj je meni ria rekla
onda oponaša mene
ma za pišat
trebali ste to videt
ljudi moji ja vam se sam vlećem po doma
bas mi je zaaaaaaaaaakon govorit tj. pisat ko neki zagorec
ma jučer sam vam ja gledala tam onu debilnu mjenjam ženu
i tam neka zagorka
i tera ona svoju zamjensku kčerku da pospremi sobu
i dobro ova to pospremi
al u sredii sobe ostane neka žaba jastuk
i žena retardirana se popikne i rokne
i mala se trga
a ova dođe u beep beep kaj si ovog jastuka tu napizdila
jebate viš kak sam opala
i baci joj jastuk
kroz prozor
a cura se tam trga od smijeha
i onda cura kao treba dat izjavu
i kaže ma zamjenska mama je malo pukla
bacila mi je mog ŽAPCA kroz prozor
i to je bio kraj
tad sam se ja počela trgat od smijeha pazite žapca
ha ha ha
kaaaaaaaaaj nije smešno
idem ja volim vas sve laaaaaru najviše
ostavite mi puno komentara
i kissss

- 15:55 - ...pohvale... (114) - trošit boju za kiss&pozz.haha -