...DROP DEAD...fresh til death...

srijeda, 28.06.2006.

bEcAuSE yOu lIvE

Joj ljudi znam da bi ja sad morala tu glumit neku punkericu,al meni je ova pjesma od Jesse McCartneya baš dobra,ono za plakat mislim nemrem plakat na svoj System of a Down....
i dobro tak se ja dosađujem ugl-NISH NOVO!!!
danas idem s frendicom malo do grada...
i bit će nam llooooodddooo dosadno
imam nove starke
bash su lipe
to su mi 4.

1.crvene-broj 39
2.smeđe čizme starke-39 i pol
3.crne-39 i pol
4.one ko čizme kaj se mogu zavrnut kujšte,maslinasto zelene,a kad ih zavrnete roze-najnovije

hi hi

jel vama DoSaDnO????

E PA MENI JE...

jel sam to već rekla
da jesam
iiiii
e da Bill iz Tokio Hotela,kad ja vidim njegove slike dođe mi da se zbljujem,sjajilo one nokturine
kaj on glumi
TRANVESTITA???
fUj
neznam kak on bilo kome može bit zgodan
ljudi on je CURA!!!
il bar to pokušava bit
...dobro mu ide...
onaj Tom dobro on je sladak
al Billl KO NEKA NAKINĐURENA BABA
sorite svi fanovi kaj sam tak izravna
al to je realnost
i tak
uopće nemam nikakve slike da vam metnem
tak da...
pazite ovo...
neeću vam ih metnut
hi hi
idem ja
sad
kisss
ostavljajte mi komentare