...DROP DEAD...fresh til death...

četvrtak, 15.06.2006.

----izlet----

Evo kak sam i obećala opisat ću vam kak nam je ZAAKON bilo na izletu!!!!Pa krenimo:Ovak našli smo se pred školom u 7h(jer je kao tad bus trebo krenut),a krenuli smo u 8h te stigli tam negdje oko 10h!!Ztim smo se spuštali tam do nekih slapova 2h tj. točno do tog Zelenog Vira,skoro sam umrla,bilo je sklisko i taaako blatnjavo....a skoro sam roknula tako masno jedno 10 puta jer su me svi držali i spašavali da se ne potrgam ko idiot!!:))I onda smo došli i tamo su bile neke klupe i stolovi pa smo pojeli sendviče.I onda su se svi počeli poljevat,a ja sam inzinstirala da NEĆU jer sam dan prije imala temperaturu,no to mi nije bash pomoglo jer su me zalili tak da to nije bilo normalno,a Turudička i Nataljo su još osim svega malo i zaplivale!!:)I trčimo ja i Marina brzo do WC da dođemo prve da se naravno možemo presvuč,i super uspjeli smo,stavili smo tenisice da se suše jer je to bilo jedino kaj nismo imali rezervno!!!Al neuspješno (bar za mene) moje starke se nisu bash nesh osušile!!!:))Onda smo se josh malo zezali,igrali odbojku..i tack...!!:))I poslije tih 2h krenuli smo se penjat natrag gore!!!E to je fakat bilo izluđujuče,strmina takva da nemresh gledat dolje,blato skliže ti se do boli, a trebash se penjat 2h(ozbiljno,ne preuveličavam):))!Jedna cura je po neznam koji put opala sam kaj se ovaj put uz sve to josh i zrigala..mislim strashno!!!!!puknucuOnda mi je Jorgička nabavila tam neku štapendaru i ja sva sretna kao to če mi pomoć,al nije jer sam se s njom tak masno opalila po glavi...:))cerekI tak se mi uspijemo popest gore i tam ono izvire eki luđaci iz šumetine,tj, neki mladi s pivama i kao oni se tam hoče slikat s nama...:))Tak smo i napokon doshli do nasheg blaženog busa...i na povratku smo pjevali..Ban i Smrad su svirali na gitarama...i onda smo se vratili..bili malo na igralištu..I TO JE BILO TO!!!Ugl ak niste skužili bilo nam je FENOMENALNO!!!!
KIISSS-I OSTAVITE MI PUUUNO KOMENTARA...smijehcereksmijeh

- 11:22 - ...pohvale... (126) - trošit boju za kiss&pozz.haha -